ჰოლივუდის მსახიობის ჯერარდ ბატლერის პირადი ცხოვრება. სამი უცნაური ადგილი ეწვია

13.02.2019

ჯერარდ ბატლერი, 39 წლის მსახიობი, კეტი მალოის ესაუბრება შეყვარების, შინაურობისა და მახინჯი ჭეშმარიტების შესახებ მამაკაცებზე.
ჯერარდ ბატლერი დიდების იმ ტკბილ ადგილზეა, სადაც, როგორც ჩანს, ბედნიერად აბალანსებს სუპერვარსკვლავის სტატუსსა და მის შესახებ ბუნდოვან ჭორებს შორის. ბოლო 5 წლის განმავლობაში მთავარი როლებით დატვირთული (Phantom of the Opera, 300, RocknRolla), ყოფილ შოტლანდიელ ადვოკატს - ჯერ კიდევ შოტლანდიელი, თუმცა ამერიკული აქცენტით - აქვს ფუფუნება, უბრალოდ ლოს-ანჯელესის ქუჩებში სეირნობისას თავისი პატარა ბუსუსით. , ლოლიტა. ძაღლი დიდი კაცისთვის"), უკვე საკმარისად ცნობილი, რომ გააჩერეს პაპარაცებმა, მსახიობის მეგობრებმა და გიჟმა ქალმა, რომელიც მას წარმატების სანთელს სთავაზობს და წინასწარმეტყველებს, რომ ის მოამზადებს თავის მომავალ სურათს. "მე შევქმენი ჩემი ბოლო", - ტკბილად აცნობებს მას.
ბატლერის ცხოვრება არ არის სრული გარეშე ბნელი მხარე. პრესის ცნობით, ის ელოდება სასამართლო თარიღს იმ ინციდენტთან დაკავშირებით, სადაც ის ფოტოგრაფს სავარაუდოდ შეურაცხყოფა მიაყენა. კანონის თანახმად, მას ამის შესახებ ფართო კომენტარს არ შეუძლია. ის ამბობს, რომ ზოგიერთი პაპარაცები "საშინელებანი" არიან - ისინი არიან "რომლებიც ცდილობენ გაგიჭირონ ფულის საშოვნელად", რაც მას აქვს ზუსტად პრობლემა.
39 წლის ასაკში ბატლერი თვლის, რომ მისი შედარებით ბოლო წარმატება ძნელად განსაზღვრულია (გაზომვადი). "თქვენი აზრით ვინ ვარ?" - ის იცინის. მაგრამ მისი მარაგი გაიზრდება რომანტიკული კომედიის The Ugly Truth-ის გამოსვლით, რომელშიც ის კეტრინ ჰეიგლთან ერთად ითამაშა. სიუჟეტი ეფუძნება იმაზე, თუ როგორ განსხვავებულად უყურებენ მამაკაცები და ქალები ურთიერთობებს, ამბობს ის.
Კითხვა:როგორ ფიქრობთ, აქვთ თუ არა ქალებს წარმოდგენა მამაკაცების მახინჯ ჭეშმარიტებაზე?
Მსახურთუფროსი:ქალები რომ გაიგონონ რას ამბობდნენ კაცები, როცა ისინი არ იყვნენ, ყველაფერი დამთავრდებოდა. ყველანი გეი გახდებოდით ან უბიწოების აღთქმას დადებდით. არის ის სენსუალური, ზედაპირული, ხორციელი ასპექტი, რომელიც მამაკაცის ყველაზე ცუდი მხარეა. და ეს ნაწილი მსგავსია: ”ნუ ლაპარაკობ ზედმეტად პაემანზე, იცინე ჩემს ნათქვამზე და ნუ ელოდები რაიმეს. მაგრამ შემდეგ მათაც შეუძლიათ თავდაყირა შეუყვარდნენ.
Კითხვა:Და შენ?
Მსახურთუფროსი:სიყვარული არის ის, რაც მე ნამდვილად განმიცდია რამდენჯერმე. არ გამომივიდა, გამაგიჟა, მაგრამ აბსოლუტურად მინდა განმეორდეს. ეს ყველაფერი დროზეა. რამდენიმე წლის წინ ხალხმა თქვა: "შენ ახალგაზრდა ხარ, მარტოხელა ხარ, უკეთეს მდგომარეობაში ვერ იქნები". ორი წლის შემდეგ ისინი ამბობენ: "ოჰ, შენ უკვე იმ ასაკში ხარ". Რა მოხდა? სახეზე მჟავა დამეღვარა?
Კითხვა:მაგრამ თქვენ გაქვთ ჰოლივუდის ახალი ქალის მამაკაცის რეპუტაცია.
Მსახურთუფროსი:მართლა ძალიან ვიხალისე. ახლა უფრო სერიოზულად ვუყურებ, სულელს არ ვთამაშობ, როგორც ადრე. ბევრად უფრო სახალისო იყო, როცა
მე არ ვიყავი მეთვალყურეობის ქვეშ (შემეძლო რადარით წასვლა). ახლა პაემანზე წასვლა ნიშნავს, რომ ის ფართოდ გაშუქდება პრესაში. მოვიტყუებ, თუ ვიტყვი, რომ ჩემი პირადი ცხოვრებაა ამ მომენტშიმშვენიერი. ის რეალურად საკმაოდ პათეტიკურია.
Კითხვა:უდავოა, პოპულარობამ გაზარდა თქვენი მოთხოვნა. თუ შიგნით ნამდვილი ცხოვრებაყველაფერი მიდის ექვს ქულაზე, შემდეგ პოპულარობით ის მინიმუმ რვაა.
მსახურთუფროსი(იცინის): მგონი ყოველთვის რვა ნახევარი იყო. ზოგადად, ვფიქრობ, რაც დამეხმარა ჩემს პროფესიაში (თამაშში) იყო ჩემი გარეგნობისადმი ნდობის ნაკლებობა და მიმზიდველობა, სანამ გავიზარდე. ვფიქრობ, ამან უბედურებაში შემიყვანა, მაგრამ ისიც მასწავლა, როგორ ვიყო იდიოტი, ვიყო მხიარული. კარგი გარეგნობის ბიჭები მაგარი იყო, მაგრამ მე ნამდვილად არასდროს მიგრძვნია ასე.
Კითხვა:იქნებ ახლა ეს შეიცვალა?
Მსახურთუფროსი:არაფერია იმაზე უკეთესი, როცა ხალხი შენზე დიდად ფიქრობს, მაგრამ ეს არ არის საუკეთესო. თაყვანისმცემლები ფანტასტიურები არიან და ისინი თქვენს კარიერას აფასებენ, მაგრამ ეს არ ნიშნავს, რომ მათზე დაქორწინება გსურთ. კვარცხლბეკზე დაგაყენებენ და ძალიან ძნელია ასეთთან შეხვედრა.
Კითხვა:და მერე არიან დიდების მონადირეები.
Მსახურთუფროსი:ასეთი ადამიანები საერთოდ არ ჯდებიან ჩემს იდეალურ გოგოში.
Კითხვა:სანამ სამსახიობოზე დადიოდი, ადვოკატის კვალიფიკაციამდე ერთი დღით ადრე გაათავისუფლეს ალკოჰოლის ჭარბი მოხმარების გამო. დასრულდა ველური დროები?
Მსახურთუფროსი:სასმელი ჩემთვის დიდი პრობლემა იყო. იმ დროს ჩანდა, რომ ყველა ოცნება განადგურდა და სასმელი იყო მხარდაჭერა (მხარდაჭერა). გიჟივით მთვრალი ვიყავი, შენობებიდან ვხტებოდი, ხიდებს ვკიდებდი. მაგრამ ისინი დამეხმარნენ - 12 წელია არ ვსვამდი. დავასუფთავე, ყავის და კოკა-კოლას გარდა.
Კითხვა:გენატრებათ შოტლანდია?
Მსახურთუფროსი:Მეტი და მეტი. ოჯახთან არ ყოფნა გიტოვებს სიცარიელის განცდას, ფეხზე ისეთი თავდაჯერებული არ ხარ, როგორც გინდა. კარგია (მშვიდად) სახლში ყოფნა.
Კითხვა:კიდევ ეძებ რამეს?
Მსახურთუფროსი:ყოველთვის მოუთმენლად ველი. მაგრამ მე მაქვს საიდუმლო შინაგანი რწმენა, რომ ყველაფერი ძალიან კარგად იქნება.

დიდი მადლობა თარგმანისთვის terra525

ჩვენ ვაქვეყნებთ ჯერარდ ბატლერის ინტერვიუს ჰოვარდ სტერნთან, 2013 წლის მარტში, რუსულ ენაზე.

18+

ამონარიდები ინტერვიუდან:

ჰოვარდ სტერნი: ჯერარდ ბატლერი ახალ ფილმში, ვაი, შენ ისევ ისეთი სიმპათიური ხარ, როგორც ყოველთვის...
ჯერარდ ბატლერი: როგორ ხარ?
გ.ს.: შვებულების შემდეგ დავიღალე, შვებულებაში ვმუშაობდი და ყველას ჰგონია, რომ ვისვენებდი... ვმუშაობდი, ახლა ორი სამსახური მაქვს...
დბ: რაზე მუშაობდი?
GS-DB: ამერიკის ნიჭიერი
რობინ(ჰოვარდ სტერნის თანაწამყვანი): ამერიკელებს აქვთ ნიჭი?
დბ: არა, მე ვთქვი, რომ ამერიკის ნიჭი აქვს, მე ვიცი შოუს სახელი, ვნახე.
გ.ს.: გერარდ იცი, ხალხი ფიქრობს, რომ ეს არ არის სამუშაო, მაგრამ ეს სამუშაოა და დამღლელი... 3 დღე დამჭირდა ამის გადასატანად.
DB: რამდენად დამღლელი, ემოციურად თუ რა?
გ.ს.: იცი რა, ჩემი აუდიტორია სასტიკია, არ უნდათ, რომ ამაზე ვილაპარაკო, ამიტომ გადავიდეთ თქვენზე...
დ.ბ.: საუბარია ჯად აპატოვზე.
გ.ს.: ჰო, ჰო... არ უნდათ, რომ ამაზე ვილაპარაკო, ამიტომ ავისრულოთ მისი სურვილი.
დ.ბ.: იქნებ ამის შესახებ ვისაუბრო მაშინ და არასდროს მექნება შანსი ვიმუშაო ჯად აპატოვთან...

გ.ს.: როცა სტუმრებზე საუბრობენ, შენ ყოველთვის ისეთი მამაცი ხარ და ამავდროულად ბარბრა სტრეიზანდის დიდი ფანი ხარ.
R: ამისთვის თქვენ უნდა იყოთ გამბედავი, რომ იყოთ ბარბრა სტრეიზანდის ფანი..
გ.ს.: მე ძირითადად მისი ფილმების ფანი ვარ, ის შესანიშნავი რეჟისორია და რადგან ქალია და ძლიერი ქალია, არ დაუფასებია, მგონი, მაგრამ მოგწონს მისი მუსიკა?
რ: ჰოვარდ, რამდენი ფილმი აქვს გადაღებული როგორც რეჟისორმა?
GS: კარგი, ეს ნიშნავს, რომ იყვნენ: იენტლი, მოქცევის პრინცი, როგორც ჩვენ ვიყავით, ის იქ დირექტორი არ იყო,
რ: არა.
GS-DB: ფილმი რაიან ო'ნილთან ერთად, მგონი.
რ: კრივის შესახებ?
გს: მგონი არა?
რ: არა, ასე არ ვფიქრობ.
GS:(ვინმეს სტუდიაში) ის იქ დირექტორი იყო, არა? - ბატლერს: ბარბრა სტრეიზანდის მუსიკის ფანი ხარ?
დ.ბ.: დიახ, მე მომწონს მისი მუსიკა, მომწონს ყველაფერი მასში, მე გავიზარდე მის მუსიკაზე, თუნდაც ახლა მომღერლებს შეხედოთ, ხმის ხარისხის განსხვავება და მისი ქარიზმა, რომელიც მას ჰქონდა, ის იყო გემი.
გ.ს.: აბა, ვნახოთ როგორი ფანი ხარ...
დბ: არა, არ არის საჭირო ჩემი გამოცდა...
გ.ს.: ერთ ნოტას გამოვთქვამ.
დბ: არასოდეს მახსოვს სიმღერების სახელები...
GS: რა სიმღერა?
DB: მოგონებები? ...არა, ნუ, სიმღერების სახელები არ მახსოვს...
GS: შენ მართლა ცუდად ხარ ამაში... რობინ, იცი ეს?
რ: არა.
GS: სამი შენიშვნა.
დბ: გეუბნები...
გ.ს.: შენ არ იცი ეს სიმღერა მეც კი ვიცი...
დ.ბ.: რუდოლფ წითური ირემი
GS:(უკრავს მუსიკას) შენ არ მომიტან ყვავილებს
დ.ბ.: ოჰ, დიახ... თქვენ გინდათ, რომ ვიმღერო, შემიძლია სიმღერის მოფიქრება... (მღერა)
გს: შენ ეს არ იცი, მერე სხვა სიმღერა მომეცი...
დბ: არა, არა, ამას არ გავაკეთებ, არა...
გს: ეს რა იყო?
დ.ბ.: დრამერები... კარგი, ნება მომეცით აგიხსნათ რაღაც. საქმე იმაშია, რომ იყო მიზეზები და მე რეალურად გავიზარდე სტრიზანდის სიმღერების მოსმენით...
რ: სად გაიზარდე?
DB: მე გავიზარდე შოტლანდიაში და ის იყო დიდი გმირი შოტლანდიაში...
გს: მართლა?
დ.ბ.: დიახ, რადგან ის ბარბრა სტრეიზანდია,...
გ.ს.: ისე, მთელი მსოფლიო იცნობდა მას..
დ.ბ.: კი, მაგრამ როცა მის კონცერტზე მივედი, ყველა იქ იყო, ქეთი კურიკი, ბარბარა უოლტერსი..., ვინც იქ იყო, ყველა იქ იყო და რა რეაქცია მოჰყვა მაყურებელს, მაიკლ ჯექსონს ჰგავს, კიდევ არიან. როგორც მისი არა... ის ნამდვილი ხელოვანია.

გ.ს.: აღარ ვიცი რა ხდება, ალბათ მოდაა იყო მუსიკოსი, ალბომის გამოშვებას აპირებ(მუსიკა) ?
დბ: არა...
გ.ს.: მერილინ მენსონთან და ჯონი დეპთან რჩევისთვის წახვედით?
დ.ბ.: არა... არც კი ვიცი, მინდა კომპლიმენტი ვუთხრა ამ ხალხს, როგორ მოიფიქრონ ყველაფერი, არც კი ვიცი რა ვთქვა...
გ.ს.: ყალბი ტაბლოიდური სტატიების მსხვერპლი ხართ?
დბ: დიახ, ჩემზე უცნაურ რაღაცეებს ​​წერენ...
GS: ძირითადად ქალებზე, თუ სხვა რამეებზე?
დბ: ძირითადად ქალებზე...
GS: წარმოუდგენელია, რამდენ ქალს მიაკუთვნებთ?
დბ: დიახ...
გ.ს.: როგორც ჩანს, გამუდმებით გაქვს სექსი...
რ: თქვენ არ გაქვთ დრო ფილმებისთვის...
გ.ს.: ლიფტში სექსი მოგაწერეს...
დბ: დიახ, მე ნამდვილად მქონდა სექსი ლიფტში, რა თქმა უნდა, ყოველთვის უდანაშაულო არ ვარ, მაგრამ რაც მესმის, რეალურია?
გ.ს.: აბა, ასე სექსუალურად არ ხარ დაკავებული?
დ.ბ.: არა, არა, სექსუალურად ძალიან აქტიური ვარ, თუმცა უნდა გითხრათ, რომ რადგან ლოს-ანჯელესში ვცხოვრობ, როცა მარტო ვიძინებ, ტელევიზორს ჩართავ და ფიქრობ, რომ სადმე წაიკითხება როგორ სამ ქალთან მძინავს, როგორ მინდა ახლა დამინახონ...
გ.ს.: კარგი, კი, მარტო ხარ და რატომ არის ჩემი ცხოვრება ასეთი მოსაწყენი... აბა, ხომ იცი, როგორც კაცს, შენი გარეგნობით და მაჩიზმოებით არ დამილოცავდა და უნდა ვთქვა...
რ: შემიძლია ვთქვა, რომ ის ძალიან კარგად გამოიყურება!
გ.ს.: დიახ, კარგად გამოიყურება.
დბ: გმადლობთ, დიახ...
გ.ს.: მე მაქვს იგივე პიჯაკი და მასში #**t ვგავარ!
რ: არასოდეს შემიმჩნევია შენზე ეს ქურთუკი(ყველა იცინის).
დბ: მომწონს შენი ქურთუკი, იქნებ გავცვალოთ?
გ.ს.: ალბათ ბევრად უკეთესად მოგეჩვენებათ... ეს ქურთუკი გიჟდება, რომ მაქვს, მთელი ტანსაცმელი უნდა მოგცეთ... იცით, AGT-სთვის ტანსაცმელს ჯონ ვარვატოსისგან ვისესხებ...
დბ: მე მიყვარს ჯონ ვარვატოსი...
გ.ს.: კი, მის ტანსაცმელს ვიყენებ და იოანე მეხმარება. და იცი რა, ბოლოს და ბოლოს მე მაინც #$***t ვგავარ, უნდა გგავდე... შოტლანდიაში იზრდებოდი, იმ დროს ქალები დაინტერესდნენ შენით? თუ ეს მოგვიანებით მოხდა, როცა მსახიობი გახდით?
დბ: ეს რთული კითხვაა...

გ.ს.: რამდენი წლის იყავი, როცა ქალიშვილობა დაკარგე?

დბ: 17 წლის ვიყავი.
გს: 16 წლის ვიყავი..
რ: რა, ქალები ვერ მოგიახლოვდნენ, რა მოხდა?
დბ: უბრალოდ არ ვიცოდი რას ვაკეთებდი...
გ.ს.: ლამაზ ბიჭად ითვლებოდი?
დბ: არ ვიცი, სკოლაში საკმაოდ პოპულარული ვიყავი და მახსოვს, პირველად რომ ვეფლირტავე გოგოსთან... ის კიბეებზე ადიოდა და მე მას რაღაც ვუთხარი, მან რაღაც მიპასუხა. , ჩვენ უბრალოდ ვუყურებდით ერთმანეთს, მე მის მზერას შევიკავე, მან კი გამიღიმა და გული კინაღამ ამიფეთქდა. მე კი ვიფიქრე: ესე იგი, მზერა გეჭირე, გაიღიმე... და ეს იყო პირველი შემთხვევა, როცა ქამრის ქვემოთ პირველი მღელვარება ვიგრძენი...
გ.ს.: 17 წლის ასაკში უკვე გყავდა შეყვარებული, სერიოზული გოგო...
დბ: არა, გოგო არა, კიბეებზე დადიოდა, მე კი მას ვფლირტაობდი და ისეთი დამოკიდებულების ბუნება მაქვს, ყველასთან გაუთავებლად ვფლირტაობ...
გ.ს.: არა, სანამ ვინმესთან დაიძინებდი, გქონდა თუ არა ორალური სექსი და ეს ყველაფერი 13, 14 წლის ასაკში...
დბ: არა, არა, სხვა რაღაცეები, მაგრამ არა ეს...
გ.ს.: მაგალითად, მე მქონდა სექსი საშინელ გოგოებთან და ასეც იყო დიდი ხანის განმვლობაშიგოგოებს შორის, თვეები, საშინელება იყო... მე შენნაირი არ ვიყავი... ყველაფერი ჩემ წინააღმდეგ მუშაობდა, იცი, არა?
დ.ბ.: მახსოვს ქიმიის კლასში მყოფი გოგონა და მახსოვს, ჩვენს წინ ჭიქები და საწვავი იყო, შავი წინდები ეცვა და ამან ძალიან მაღელვა... და ფეხებს ვეხებოდით ერთმანეთს და ხელზე. ავიდა უფრო მაღლა და ეს ჩემთვის უფრო საინტერესოა, ვიდრე ქალიშვილობის დაკარგვა...
გს: მართლა? ჰო, რა თქმა უნდა, თუ დაგიჭერდნენ, მაშინ საქმე ცუდად იქნებოდა და ეს გაგიხარდებოდა.
დბ: და ყოველთვის, როცა უფრო შორს მიდიხარ...
გ.ს.: შენ მასთან დაიძინე...
დბ: არა...
გს: უბრალოდ კლასში იყო?
დ.ბ.: დიახ, და ერთხელ ჩემს სახლში ტუალეტში, მაგრამ არასოდეს მოვიდა...
გ.ს: როგორაა, შენს სახლში მოვიდა და შენ...
რ: რა?
დ.ბ.: სახლში ხალხი მყავდა (ბრბო ჩემს სახლში - წვეულება?)ჩვენ ვაკოცე და ჩავეხუტეთ ერთმანეთს და ეს იყო...
გ.ს.: და რატომ გგონია, რომ არასდროს გიყვარდა?
დბ: წარმოდგენა არ მქონდა რა გამეკეთებინა
გ.ს.: პორნოგრაფია დაგეხმარა სწავლაში?
დბ: არა...

გ.ს.: და ყველაფერი პორნოგრაფიიდან ვისწავლე...
DB: პორნო?
რ: დიახ, სწორედ ამიტომ დააკავეს რამდენჯერმე...
გ.ს.: ჰო, ვცდილობდი ქალის ტანსაცმლის ამოღებას და ყველაფერს და არ ვიცოდი, რომ ამის შესახებ იცოდი...
დ.ბ.: ჩემს ძმას ვესტუმრე, როცა ედინბურგში სწავლობდა. ის სტუდენტი იყო, მე კი დამოუკიდებლად დავიწყე სწავლა. და ბიჭი, ვისთან ერთადაც იზიარებდა ადგილს, პორნო ჟურნალებით სავსე ყუთები ჰქონდა. და ისინი გარეთ აგდებდნენ და ჩემმა ძმამ მკითხა, მინდა თუ არა. მე იქ ვიყავი რამდენიმე მეგობართან ერთად, რამდენიმე ავიღე, ჩავსხედით მანქანებში და დავბრუნდით გლაზგოში. უნივერსიტეტში უნდა წავსულიყავი და უნდოდათ ჩემი გადმოგდება ქუჩაში, სადაც ყველა კვეთს. მაშინ გავგიჟდი და გადავწყვიტე მეჩვენებინა ჩემი French Connection პაროდია (ფილმი "ფრანგული კავშირი"), მანქანის კარი გავაღე და მოძრაობისას გადმოვხტი.
გ.ს.: გაგიჟდი, რა სისწრაფით მიდიოდა მანქანა?
დბ: ისე, უკვე ჩერდებოდა, დაახლოებით 40 მილი საათში, არა, ვხუმრობ, თითქმის ჩერდებოდა, მე გადავტრიალდი და ვფიქრობ, ბიჭებს ეს მოეწონებათ, ეს სიგიჟეა. და ჩემი მეგობარი დ. გადმოდის მანქანიდან პორნოჟურნალებებთან, აგდებს მიწაზე და ამბობს: „მოშორდი ჩვენგან, გარყვნილოო! მე კი დავრჩი მარტო, ქუჩაში თითქმის 20 პორნოჟურნალით და ყველა მიყურებდა და მე სათითაოდ უნდა ამეღო...
გს: ვაიმე, რა სამარცხვინოა...
დ.ბ.: ეს იყო ყველაზე დამამცირებელი გამოცდილება.
GS: დიახ, (სახელი ვერ გავიგე)ჟურნალი…
დ.ბ.: ეს კიდევ უფრო უარესი იყო, მათ ჰქონდათ ყველაზე მძიმე ჟურნალები, მე უნდა აერჩია ისინი.
გ.ს.: ეს მახსენებს ჩემს მეუღლეს რა დაემართა... აქ ვიღებთ უფასო პორნო და სექს-სათამაშოებს და მას ჰყავს მეგობარი... და მეუბნება: „ჰოვარდ, იმდენი განსხვავებული ვიბრატორი გაქვს იქ, მოიტანე ისინი. , ის არავისთან არ ხვდება... მე მივიტანე, ქაღალდის ჩანთაში ჩადო და ქუჩაში გადის. და მოხდა ისე, რომ შეფუთვა დახიეს და ამდენი ხალხის თვალწინ მოუწია ამ ვიბრატორების შეგროვება... შავი ვიბრატორი, 25 სმ სიგრძის, სამარცხვინოა... როცა ქუჩაში პორნოჟურნალებს აიღებ, ქალები ისე გიყურებენ, თითქოს ჭუჭყიანი ხარ, ეს საშინელებაა...
დ.ბ.: სხვათა შორის, ბარში ვიყავი, სხვა დრო იყო და ჯიბეში მქონდა... ისე, პრეზერვატივი რომ ყოველთვის თან მატარებს, მაგრამ მერე რამდენიმე მქონდა და დავდე. ისინი ჩემს შიდა ჯიბეში. მე ბართან ვზივარ, მაგრამ ქურთუკი ძველი იყო, ჯიბეში ნახვრეტი ჰქონდა და ეს ნიშნავს, რომ მე ბარში ვზივარ და ვესაუბრები ბიჭს, ირგვლივ გოგოების თაიგულია და გოგონა მოდის. მე და მეუბნება: "ბოდიში, მეგობარო" და ის იხრება და იატაკიდან იღებს 5 პრეზერვატივს, და ეს საშინელება იყო, არა საუკეთესო საუკეთესო მომენტიჩემი ცხოვრების…
GS: დიახ, ჯერარდ ბატლერს ჯიბეში 5 პრეზერვატივი აქვს, რადგან იცის, რომ გაუმართლებს...
დ.ბ.: დიახ, და როცა ვფიქრობ, დიახ, ალბათ ვერაფერს ვუყურებდი, თუმცა, კარგი, რისი ბრალია...
გ.ს.: ახალ გოგოსთან ყოფნისას პრეზერვატივს იყენებ?
დბ: დიახ...
გს: კი?
დბ: დიახ.
გ.ს.: ვერ წარმოიდგენთ, როცა ვკითხულობ ახალგაზრდა ბიჭებს, ლამაზ ბიჭებს და ისინი არ იყენებენ პრეზერვატივს... და დამცინიან, რადგან მე ვიყენებ...
დბ: ისევ იყენებ...
გს: კი...
დბ: (იცინის)
რ: ისიც იცინის შენზე...
გ.ს.: ჰო, ვიყენებ, რაც შეეხება ორსულობას...
დბ: ოჰ, დიახ...
გ.ს.: დიახ, სერიოზულად, არ მინდა მეტი შვილი მყავდეს...
რ: ჯერარდს სადმე ჰყავს შვილები?
ჯვ: არა, მგონი არა, ყოველთვის მეგონა, რომ 300-ის გამოსვლის შემდეგ ყოველთვის ველოდებოდი ზარის დარეკვას, მაგრამ ჯერ არაფერი, ასე რომ, თუ რამეა, ახლა დროა... დიახ. მაგრამ არაფერი გამიგია.

გ.ს.: გარეგნობა გაწუხებს?.. ამდენი ქალი ფიქრობს, რომ სიმპათიური ხარ და მთავარი როლები შენი გარეგნობის გამოა. თუ სპორტს თამაშობ, არ წუხხარ, რომ სახეზე რამე დაგემართოს? პარანოიდი ვიქნებოდი ამაზე...

დბ: არ ვიცი, ხანდახან სარკეში ვიყურები და მგონია, რომ #$**t ჰგავს, დღეს ან ბოტოქსი უნდა გავიკეთო, ან რამე...
გს: ბოტოქსი გაგიკეთებია?
დბ: არა...
GS: ოდესმე გააკეთებ ამას?

დ.ბ.: არა, არა მგონია, სასაცილოა, ვიღაცას ვუთხარი: ნახე რამდენი ნაოჭი მაქვს და მითხრა: კაცო, ეს გიხდება. ეს ჩემთვის ნორმალურია, მაწყობს, მაძლევს ხასიათს….

გ.ს.: თავს ყოველთვის იღბლიანად მივიჩნევდი, რადგან გარეგნობას არასდროს დავკარგავ, რადგან არასდროს მქონია... შენნაირი ბიჭები ალბათ მაინც ღელავენ... მაგრამ სერიოზულად, თუ პროდიუსერი გეტყვის, რომ მათ ცხოვრებაში როლი აქვთ. შენთვის, მაგრამ ამისთვის საჭიროა ბოტოქსის გაკეთება თვალების ირგვლივ, გააკეთებდი ამას?
რ: შეუძლიათ ამის თქმა?
დ.ბ.: კარგი, თუ ეს როლისთვისაა, მაშინ მეც ისეთივე სიამოვნებით ვიქნებოდი, რომ თავი შემაშინო, ან წონაში მოვიმატო, თუ როლისთვის, ან სხვა რამისთვის, მაშინ გავაკეთებდი ამას, მაგრამ არა ჩემთვის. საკმარისად არ მაინტერესებს საკუთარი თავი, რომ ამაზე ვიფიქრო. გარკვეულწილად მართალია, რომ მე შოტლანდიიდან ვარ, ამაზე ფიქრი არ მსურს...
გ.ს.: დიახ, შოტლანდიელები ნამდვილი კაცები არიან, ისინი არ სხედან და არ ფიქრობენ ბოტოქსზე.
დბ: როცა აქ მოვედი და გავიგე, როგორ საუბრობენ კაცები მორთვაზე (თმის შეჭრა მიდამოში...),ვიფიქრე რა ჯანდაბა...
GS: მორთვა, ბუჩქის მორთვა (ტრიმინგი = მამრობითი მოვლა = ხელნაკეთობა)?
დბ: არა...
გს: არც მე...

რ: წინადაცვეთა ხარ?

დბ: არა... აქ ამას არ აკეთებენ, ჭიპლარი მაინც თან მაქვს...

GS: შენ გაქვს უზარმაზარი გიგანტური მუცელი...
დ.ბ.: ამიტომაც ამდენ ხანს არ დავკარგე ქალიშვილობა, რადგან ჭიპლარით ვცდილობდი ამის გაკეთებას...
გ.ს.: ძალიან ღარიბ უბანში გავიზარდე, რამდენიმე ბავშვი - ჭიპი ეტყობოდათ, რომ ძელი იყო გამოკიდებული... ვიღაცამ არასწორად ამოიღო ჭიპლარი, უცნაური რაღაცეები დავინახე... თითქოს კუდი იყო. , არ ვხუმრობ... ასე რომ, თუ წინადაცვეთა არ ხარ და სხვათა შორის, წინადაცვეთას წინააღმდეგი ვარ, კარგი, ალბათ ამას მნიშვნელობა აქვს, მგრძნობელობას აქვეითებს...
დბ: ზუსტად...
გ.ს.: წინადაცვეთა ვარ, ამერიკაში გავიზარდე, აქ მიღებულია, ეს არასწორი უნდა იყოს...
დ.ბ.: რადგან წინადაცვეთა არ ვარ, ვერაფერს ვიტყვი, მაგრამ ჩემთვის ეს ძალიან მგრძნობიარეა. როცა სექსი მაქვს, საოცარია.
გ.ს.: და გოგოებს არ უკვირთ, არ ამბობენ, ოჰ, ის არ არის წინადაცვეთილი, ზოგმა ქალმა არ იცის როგორ მიუდგეს ამას...
დ.ბ.: ჰო, ხან ამბობენ - ამას უყურე და ხან...
გ.ს.: მსგავსი არაფერი უნახავთ.
დ.ბ.: ჰო, ასეთი პატარა არასოდეს უნახავთ...
გ.ს.: ქალს უნდა ასწავლო შენთან ყოფნა? იმიტომ, რომ არ იციან, რა გააკეთონ წინადაუცვეთელ პენისთან?
დბ: არა, არა მგონია დიდი განსხვავება იყოს...
გ.ს.: მაგრამ უკან უნდა დაძლიონ... რა ქნან...
დბ: არა, არ ვიცი... მე თვითონ არასდროს მქონია საქმე წინადაუცვეთელ პენისთან...
გ.ს.: თმას იჭრიდი ფილმში როლისთვის?
დბ: არა, ზედმეტი იყო...
გ.ს.: მე მყავს წინადაუცვეთელი მეგობარი და ის ყოველთვის საუბრობს იმაზე, თუ როგორ უნდა დაიბანოს და სხვა.
დ.ბ.: ეს შეიძლება მოხდეს, თუ არ ხართ ფრთხილად, ფრთხილად უნდა იყოთ ჰიგიენასთან...
გ.ს.: დიახ, მართალია...
დბ: საინტერესო საუბარი გვაქვს...
გ.ს.: მაგალითად, რობინს რომ უთხარი, რომ გინდა მასთან დაძინება, მაგრამ ერთი კვირაა შხაპი არ მიგიღია, არ აინტერესებს...
რ: არა, არა...
გ.ს.: კი, მასთან იქნებოდი...
რ: არა, არა.
დბ: მართლა რობინ? კარგი, მერე ვილაპარაკოთ...

გ.ს.: როცა შოტლანდიაში იზრდებოდი, ადვოკატად ივარჯიშე... მერე კი გადაწყვიტე მსახიობი გამხდარიყავი, ახლა გიყურებ და მახსენდები ფილმში 300, სადაც ალბათ 30 ფუნტი მოიმატე.(დაახლოებით 13 კგ)ფუნტი კუნთოვანი მასა, რადგან ადრე ამბობდი, რომ როლისთვის წონაში მოიმატებდი, ახლა კი გამხდარი ხარ...

დ.ბ.: დიახ, დაახლოებით 30 ფუნტი მოვიმატე... და ეს იყო თვეები და თვეები ვარჯიში... და დარწმუნებული არ ვარ, რომ ახლა ასეთი დრაივი მაქვს, მაგრამ მაშინ მე ძალიან ვიყავი მართული. როცა როლი მივიღე... სასაცილო იყო, როგორ მივიღე ის, რადგან რეჟისორს და პროდიუსერებს უნდოდათ ჩემი როლი, მაგრამ ისინი რთულ მდგომარეობაში აღმოჩნდნენ, რადგან ფილმი ახლახან მწვანე განათდა, მაგრამ Warner Bros. Studios-ში. ამაზე ძალიან ნერვიულობდნენ და უნდოდათ ჩემი სტუდიის ხელმძღვანელი გამეცნო...
გ.ს.: ნერვიულობდნენ იმიტომ თქვენი სახელიცნობილი არ იყო...
დ.ბ.: დიახ, და არ იცოდნენ რას იტყოდა ალან ჰორნი, მაშინდელი UB-ის პრეზიდენტი და თვითონაც ვერ უთხრეს, რომ ეს ის მსახიობია, რომელიც ჩვენ გვინდა ამ როლისთვის. და მათ გადაწყვიტეს, რომ სხვაგვარად მოიქცნენ: თქვენ ეძახით ალან ჰორნს, ის შესანიშნავია. მე მას ვიცნობდი და დავურეკე, მაგრამ ეს ისეთი უხერხული იყო, ასე არ კეთდება, სტუდიის პრეზიდენტს ვერ დაურეკავთ. და არ იცოდა, არ უთხრეს, რომ დავურეკავდი და როცა დავურეკე, მითხრა, რომ ასეთ რამეებს არ ვაკეთებთ, მაგრამ მადლობა ზარისთვის, ჩვეულებრივ, ეს ბიჭები (რეჟისორი და პროდიუსერი) წაიყვანე მსახიობი, ჯერ ჩემთან უნდა მოვიდნენ. მე ვუთხარი, რომ ვიცი, მაგრამ გთხოვ, ნება მომეცით მოხვიდე... მანამდე კი ეს არასდროს გამიკეთებია, ჩვეულებრივ, უბრალოდ ვამბობდი, კი, რა თქმა უნდა, მაგრამ მერე...
გ.ს.: შენ ჩვეულებრივ ასე არ ხარ...
დ.ბ.: არა, მაგრამ როლები, რომლებიც ოდესმე მიმიღია, ჩვეულებრივ იმიტომ იყო, რომ აქტიური ვიყავი... მაგრამ ამჯერად უბრალოდ გავრისკე...
GS: ეს ასეა კარგი გაკვეთილიმსახიობებისთვის, რომ ზოგჯერ აგრესიული უნდა იყოთ, თუნდაც ეს თქვენს ბუნებას ეწინააღმდეგებოდეს?
დ.ბ.: დიახ, სულ ახლახან ვსაუბრობდი შენს მიერ მიღებულ შემოთავაზებებზე და, როგორც ჩანს, დაგავიწყდა, რომ ხარისხი ყოველთვის უფრო მაღალი იქნება, თუ როლისთვის მოგიწევს ბრძოლა... და ის როლები, რომლებიც შენთვის არ მოდის, შენ. არ მაინტერესებს უფრო მაღლა უნდა გამოიყურებოდე და არა პარალელურ დონეზე და მეჩვენება, რომ რაღაც პერიოდი პარალელურ დონეზე ვიყურები... მსახიობებს უვითარდებათ ეგო, წყვეტთ აუდიენციებზე წასვლას, უბრალოდ ელოდებით შემოთავაზებებისთვის, თქვენ მიიღებთ სკრიპტებს და შეგიძლიათ დაელოდოთ, მაგრამ მხოლოდ მაშინ, როდესაც ძალიან მინდოდა რაღაც, ჩემი დაჟინებული გამძლეობა გამოჩნდა...
გ.ს.: კარგი, და თუ რამდენიმე სცენარი მოგწონს, იწყებ ფიქრს: ოჰ, კარგი, არ უნდა წავიდე აუდიენციებზე, წადი ვინმეს ჰკითხე და მართალი ხარ, ამ წყურვილს ვერ დაკარგავ. რადგან კარგი როლები ის როლებია, რისთვისაც ყველა იბრძვის...
და ვის უნდა შეეჯიბრო როლებისთვის...? ვინ არიან ეს ბიჭები...
დ.ბ.: ეს ყველაფერი როლზეა დამოკიდებული. ხანდახან, როცა ისინი უფროსს ეძებენ, ეს შეიძლება იყოს რასელ ქროუ, ან თუ ისინი უმცროსი არიან, ეს შეიძლება იყოს ჯერემი რენერი ან ტომ ჰარდი... და ეს ბიჭები ფენომენალურები არიან და ხან ეს როლები მოგდის, ხანაც. არა და რაც არ უნდა იყოს, მე ყოველთვის ვფიქრობ, რომ ასეც უნდა იყოს, თორემ შეიძლება გაგიჟდე. და თავიდანვე ვისწავლე. მე ძალიან მინდოდა მონაწილეობა, მაგრამ მაქს ბიზლიმ მიიღო ეს, მან მიიღო შოტლანდიის როლი და ის ინგლისელია. და ვფიქრობდი: შემიძლია ორივე მხრიდან ვუყურო, შეიძლება გავბრაზდე, ან შემიძლია ვთქვა კარგი მისთვის, მან შეძლო ამ როლის მიღება, განსხვავებული აქცენტით, და ამან კიდევ უფრო მეტად უნდა ვიმუშაო და ერთ დღეს მე ვიქნები ეს ბიჭი და ერთ მშვენიერ დღეს ვიქნები ის ბიჭი, რომელსაც სახელი აქვს და ის, ვინც როლებს მიიღებს...
გ.ს.: რამდენად რთულია შენთვის შოტლანდიური აქცენტის დაკარგვა? როცა როლს იღებთ, ან გინდათ მისი მიღება, რთულია თქვენთვის?
დბ: არა, არა, ეს უკვე გავაკეთე, გარდა ამისა, შოტლანდიელივით აღარ ვლაპარაკობ, ხანდახან მგონია, რომ ჰიბრიდი ვარ, რადგან ბევრ ფილმში ვითამაშე ამერიკული აქცენტით...
გ.ს.: როგორ ისწავლეთ ამერიკული ლაპარაკი, ასე ვთქვათ, ვის ბაძავთ?
დ.ბ.: ძირითადად, ფილმებში ყველა საუბრობს ნეიტრალურ ინგლისურად, ამერიკული აქცენტით და ვცდილობ არ გავამახვილო ყურადღება ერთ ადამიანზე, თორემ თქვენ უბრალოდ აითვისებთ მათ კომუნიკაციის სტილს. და ეს არ არის იმდენად ფილმების ან ტელევიზორის ყურება, არამედ მუშაობ დიალექტის მწვრთნელთან და უბრალოდ ზიხარ და ავარჯიშებ ხმებს, რადგან, მაგალითად, შოტლანდიაში ჩვენ ვამბობთ "bRight lEigt", ხოლო ამერიკაში ამბობენ "ნათელი შუქი". და ასე შემდეგ, თითოეულ დიალექტს აქვს თავისი წესები და ბგერები გამოითქმის თავისებურად...
გ.ს.: აბა, თუ გეტყვით, ახლა თქვით წინადადება „ესპანეთში წვიმა ძირითადად დაბლობზე მოდის“, შეიძლება? ამბობენ, რომ ძალიან რთულია.
DB: ეხება….
გ.ს.: დიახ, კარგი იყო.
დ.ბ.: დიახ, მაგრამ, როგორც წესი, გაქვთ დრო, რომ ივარჯიშოთ ამერიკულისთვის, უნდა დაისვენოთ ტუჩები, დაისვენოთ ენა და შემდეგ დაიწყოთ საუბარი.
გ.ს.: თუ ვინმემ შოტლანდიის როლზე დამაყენა და როლში დავრჩი, ამ აქცენტით...
რ: მინდოდა გკითხოთ, გადაღებების დროს ყოველთვის ამერიკული აქცენტით საუბრობთ?
დ.ბ.: დიახ, და ეს ჩემთვის, როგორც მსახიობისთვის, ყველაზე რთული იყო, რადგან იმპროვიზაციის ძალიან მორცხვი ვიყავი. მივხვდი, რომ არ გამოდგება, როცა აუდიენციებზე მიდიხარ და ამერიკული აქცენტით იწყებ ლაპარაკს და როცა ასე ხდება, კარგად ვერ იქცევი, აქცენტით არ მუშაობს, ზედმეტად არაბუნებრივი გამოდის...
გ.ს.: დიახ, არა ბუნებრივი.
DB: ასე რომ, მე უბრალოდ მთლიანად გადავედი ამერიკულ აქცენტზე და არ აქვს მნიშვნელობა, რომ ეს იყო ცუდი, რადგან ხალხს არ აინტერესებს, ისინი ფიქრობენ, რომ მე უკვე რამდენიმე წელია აქ ვცხოვრობ, მე ალბათ უკვე ვიცი ყველა აქცენტები და ჩემმა საუკეთესო მეგობარმა (ის რეჟისორია) მითხრა, რომ იდიოტს ვგავარ. მე კი ვუთხარი, რომ მხარი დამიჭირე და არ მითხრა, რომ ეს ამერიკული არ არის, ახლა არ არის მნიშვნელოვანი, მთავარია ვისწავლო ლაპარაკი, სიცილი, კვნესა, რომ მერე ჩვევად იქცეს... და ძალიან მნიშვნელოვანი იყო ჩემთვის…
გ.ს.: როცა მესმის დენიელ დეი ლუისის შესახებ და ის ლინკოლნის როლს თამაშობდა მთელი გადაღებების დროს, ეს კაცი*** ერთი მხრივ, მესმის, რომ როლში, ხმაში უნდა შეხვიდე...
რ: და ის ბრიტანელია და მასაც აწყდება ეს პრობლემა?
დ.ბ.: დიახ, მას შეუძლია საკუთარ თავზე თქვას, რომ ოსკარი მოიგო!
GS: ის წარმოუდგენელი მსახიობია, მაგრამ წარმოიდგინე, რომ ლინკოლნის მსგავსად მთელი დღე ივლი? და უცებ ამოიღე შენი ტელეფონი და ფიქრობ, რა არის ეს? პრეზიდენტი ვარ, ასეთი მოწყობილობა არ მინახავს!
დბ: შეგიძლია ჰკითხო, რატომ არ პასუხობ ჩემს ზარებს, ის იტყვის... რა არის ზარი...
გ.ს.: რა არის ტელეფონი... ახალ ფილმში ამერიკელს თამაშობ?
დბ: დიახ, მე ამერიკელი ვარ...
გ.ს.: რთული იყო, სამოქმედო ფილმია, არა?
დბ: არა.
გ.ს.: თქვენ თამაშობთ ბიჭს, რომელიც... ეს ყველამ იცის ახალი მტერი- ეს ჩრდილოეთ კორეაა და თქვენ თამაშობთ მას, ვინც პრეზიდენტს იცავს?
დბ: დიახ
GS: CIA ხართ თუ FBI?
დბ: არ ვიცი, არა, მე საიდუმლო სამსახური ვარ...
GS: ოჰ, მაგარია...
დ.ბ.: დიახ, ის არის ყოფილი სპეცსამსახურებიდან, რომელიც წავიდა სამუშაოდ საიდუმლო სამსახურში...
GS: და რაზეა ეს? ჩრდილოეთ კორეელები თავს ესხმიან და თქვენ უნდა დაიცვან პრეზიდენტი?
დ.ბ.: ეს ძირითადად ასეა, მაგრამ ფილმი იწყება იმით, რომ მე ვიყავი სპეციალური აგენტი, რომელიც პასუხისმგებელი იყო პრეზიდენტის, მისი მარჯვენა ხელის დაცვაზე...
გს: ვინ არის პრეზიდენტი?
DB: აარონ ეკჰარტი.
გს: მართლა?
რ: დიახ, ეს ძალიან ახალგაზრდა პრეზიდენტია!


დ.ბ.: იცით, ფილმებში ჩვეულებრივ არსებობენ სტანდარტული პრეზიდენტები - ასეთი ელეგანტური და ცოტა ასაკოვანი, მაგრამ ჩვენ გვინდოდა გავზარდოთ ჩვენი ახალგაზრდები, ხასიათებით, რადგან ეს არის ფილმი გმირებზე და როგორია ასეთ სიტუაციებში ყველაზე მეტად. მძიმე დროდა როგორ ვპასუხობთ ასეთ გამოწვევას და გვინდოდა პრეზიდენტი, რომელსაც შეეძლო შეებრძოლა. ფილმის დასაწყისში, კრივის სცენაზე, მე ვარ რინგზე აარონთან ერთად, ფილმი კი იმაზეა, რომ მუდამ შენს დაცვაზე ხარ...
გ.ს.: იქ კრივს ასწავლი თუ უბრალოდ ვარჯიშობ...
დ.ბ.: არა, ჩვენ ნამდვილად რინგზე ვართ, ყველა პრეზიდენტი ცდილობს შეინარჩუნოს ფორმაში, ისინი დარბიან, ვარჯიშობენ, თამაშობენ გოლფს, განსაკუთრებით ბუში... ეს ყველაფერი მან გააკეთა.
გ.ს.: დიახ, ბუშ, მისი გოლფის მოედნიდან გაძევება შეუძლებელი იყო. მეშინია, რომ ობამაც იგივე ხდება, ისიც მალე შეუძლებელი იქნება გოლფის მოედნიდან გაძევება.
DB: ”თქვენ უნდა დაბრუნდეთ Თეთრი სახლი" - Ეს რა არის? (როგორც დიალოგი პრეზიდენტზე, რომელიც თამაშობს გოლფს და არ სურს მოედნის დატოვება).
GS: თქვენ მიიყვანთ ელჩ დენის როდმანს პრეზიდენტთან შეხვედრაზე, ეს იქნება სავსე მთვარე... (იცინის).
დ.ბ.: კი, მაგრამ ფილმში პოლიტიკური კლიმატი დაძაბულია სამხრეთ კორეას, ჩრდილოეთ კორეას, ამერიკას შორის, მაგრამ ჩრდილოეთ კორეელები მარტო აქ არ არიან. უარყოფითი გმირები, მაგრამ ასევე არაპროგნოზირებადი გმირები, ჩვენ არ ვიცით რისი უნარი აქვთ, ეს ასეა შავი ხვრელი, არ არის ცნობილი რას მოიმოქმედებენ... გლობალურ ვითარებას რომ შეხედო და ესპანელ ტერორისტებზე ფილმს გადავდებდით, სანახავად არავინ წავიდოდა, რა? ან იამაიკაზე...
GS: არის ბიჭი Gangham style თქვენს ფილმშიც?
რ: ის კორეიდანაა...
დბ: ოჰ, განჰემის სტილი... (აქ ყველა ერთდროულად ლაპარაკობს, გაუგებარია).
GS: მოუთმენლად ველოდები ფილმის ყურებას...
დ.ბ.: ტერორისტები ფილმში, ისინი ჰგავს სამხედროების ჯგუფს, რაღაც ბინ ლადენის ჯგუფებს, ვიდრე სამთავრობო ძალებს, ასევე არის ერთ-ერთი კორეელის პირადი ვენდეტა...
GS: კოსტნერმა ითამაშა საიდუმლო სამსახურის მაგარი აგენტი, რადგან ის იცავდა უიტნი ჰიუსტონს...
დ.ბ.: გინდა რაღაც სასაცილო მოისმინო?
გს: დიახ.
დ.ბ.: მე ვიყავი ამ ფილმში ექსტრა...
GS-R ერთად: მეხუმრები?
დ.ბ.: ერთი წელი ვიცხოვრე ამერიკაში, უსახლკაროვით ვცხოვრობდი, სწორედ მაშინ ვმუშაობდი კარნავალზე...
გ.ს.: ეს მაშინ იყო, როცა მსახიობი გახდი და როცა მშობლებს შენი მოკვლა სურდათ, რადგან მსახიობობა გინდოდათ?
დ.ბ.: არა, ეს მანამდე იყო, ეს მაშინ, როცა ჩემი მოკვლა უნდოდათ, უნივერსიტეტის დამთავრებიდან ერთი წელი ავიღე, მაგრამ მაინც მომიწია დაბრუნება და დიპლომის აღება, სტაჟირება საადვოკატო ბიუროში. გაცვლითი პროგრამით მოვედი და ზაფხულში ამერიკაში ვიმუშავე და უნდა დავბრუნებულიყავი, იმ დღეს დედაჩემს დავურეკე, მაშინ ჯერ კიდევ უნივერსიტეტის სამართლის ასოციაციის პრეზიდენტი ვიყავი და ვუთხარი, რომ არ მოდიოდი. და...
გ.ს.: სწორედ მაშინ დაიწყო ცირკში მუშაობა? და დედაშენს ალბათ იმ მომენტში უნდოდა შენი მოკვლა...
დბ: დიახ, თითქმის ზუსტად ასე მოხდა...
GS: "რატომ კარგავ დროს ამაზე?"... (მისი დედა ალბათ ამას იტყვის) ყველაზე დიდი გიჟი ხარ... (ასევე მომწონს დედის სიტყვები)
JB: დიახ, მაგრამ მეორეს მხრივ, ვფიქრობ, მან იცოდა, რომ როდესაც დავბრუნდი, ადვოკატის ცხოვრება მელოდა და ვიცი, რომ ჟღერს...
გ.ს.: შენთვის ალბათ ჯოჯოხეთი იქნებოდა?
JB: არა მხოლოდ ჯოჯოხეთი, არამედ ისეთი იქნება, თითქოს კარიერაში ხარ ჩარჩენილი, სადაც მხოლოდ ორი კვირა გაქვს დასვენება, და მე მინდოდა გამეშვა ორთქლი...
გ.ს.: წარმოგიდგენია იურისტად, შენი გარეგნობით და ამდენი კორპორატიული გოგო გეყოლება...
რ: შოტლანდიის სასამართლოში უნდა ატარონ პარიკები?
დბ: არ ვიცი ( კორპორატიული გოგოების შესახებ), დიახ ( სასამართლოში პარიკების შესახებ).
რ: ანუ პარიკს დაატარებდი?
HS (ბატლერისთვის): პარიკი არ მჭირდება, მაქვს... გარეგნობა.
რ: ფუმფულა თმა გაქვს...
გს: რას აკეთებდით მოგზაურ ცირკში?
დ.ბ.: არა, ეს იყო სამოგზაურო კარნავალი, ასე რომ, მე ვიმუშავე მოწყობილობაზე, რომელსაც ეწოდება wacky wire, ეს სპირალის მსგავსია და...
R: თქვენ მუშაობდით გასართობ საქანელებზე, თუ რა?
დ.ბ.: არა, ჯიხურს ჰგავდა, ხალხმა 2 დოლარი გადაიხადა სპირალის შეხების გარეშე სათამაშოდ... ეს თითქმის შეუძლებელია, რადგან მოწყობილობის უკანა მხარეს არის ბერკეტი და თუ მოწყობილობის უკან დგახართ, შეგიძლიათ სიარული. სპირალები მათთან შეხების გარეშე, მაგრამ თუ წინ დგახართ, მაშინ ეს შეუძლებელია, მაგრამ საკუთარ თავზე ყურადღების მიქცევისთვის ჩვენ მოვიწვიეთ ხალხი, რომლებიც ყვიროდნენ: ”ჩვენ ყველაზე დიდი ჯგუფიმსოფლიოში მხოლოდ 2 დოლარი, ან 3 5-ზე!
გს: ეს შენ იყავი? მომატყუე! (იცინის) და სანამ ამას აკეთებდით, გადაწყვიტეთ გადაგემოწმებინათ როგორი იყო კინობიზნესი და გადაწყვიტეთ როლებზე მოსმენა?
დ.ბ.: დიახ, ზუსტად არა, მაგრამ ჩემი მეგობარი, რომელსაც მრავალი წლის წინ გავიცანი ესპანეთში, მისი მამა ალან მარშალი აღმოჩნდა, ის ცნობილი პროდიუსერი იყო, ფილმებში, როგორიცაა ძირითადი ინსტინქტი. ახლა კი დირექტორის მოადგილეა, ანუ მე-2 დირექტორი, 23 წლის წინ გავიცანი ესპანეთში, როცა ოჯახურად წავედით ორი კვირით და მერე მითხრა, რომ დარჩი, ფული არ გვქონდა და მისი სახლი დავხატე. მისმა დედამ გადამიხადა, რომ დამეხატა, რათა ესპანეთში დავრჩენილიყავი და ჩემთან ერთად მუშაობდა ამ ფილმზე, Olympus Has Fallen!
GS: ვაა, სრული წრე (თითქოს ყველაფერი ნორმალურად ბრუნდება).მაშ, როდის გამოდის ეს ფილმი?
DB: 22 მარტი
GS: ჰო, დღეს რომელი თარიღია?
დბ: არ ვიცი...
რ: დღეს 11-ია.
გს: მე-11, მერე რა, ნერვიულობ?
დ.ბ.: იცით, მე ყოველთვის ვნერვიულობ, როცა ფილმი გამოდის, მაგრამ რატომ ვნერვიულობ ამ ფილმზე...
GS: გაუგებრად ლაპარაკობს...
დ.ბ.: ვნერვიულობ, რადგან გუშინ 80-მდე ინტერვიუ გავაკეთეთ.
GS: მოგწონს?
დბ: არა, არ მომწონს, მაგრამ ის, რაც გადავიღეთ, არის ფილმი, ძალიან ამაღელვებელი, ჭკვიანი, პროვოკაციული, ემოციური, პატრიოტული...
GS: უკვე არის მიმოხილვები.
დ.ბ.: კი, მაგრამ მხოლოდ მოკლე მიმოხილვები, სრული რეცენზიები გამოდის მხოლოდ ჩვენების მეორე დღეს და ჯერჯერობით ყველას უყვარს და თითქმის 300 კინოთეატრში ვაჩვენეთ და ხალხი აღფრთოვანებული იყო... ყვირილი ეკრანზე. (ისინი მკაცრად თანაუგრძნობდნენ იმას, რაც ხდებოდა).
GS: ეს სამოქმედო ფილმია?
დბ: დიახ
GS: შიშველი სცენები?
დბ: არა.
გს: შიშველი გოგოები?
დბ: არა.
გს: არა? ოჰჰჰ. და ვინ გადაწყვიტა ეს?
დბ: ვცადე, მაგრამ...
GS: ანუ ფილმში ქალები არ არიან? არავის არ უყვარხარ?
დბ: არა.
გ.ს.: უცნაურია, ახლა ასეთი განწყობაა, აღარავინ არის ჯეიმს ბონდი, ძირითადად, ყველა ეს მამაკაცი სამოქმედო ფილმებში არ უყვართ ქალებს, არ უნდათ ინერვიულოთ ან რამე, როგორც ჩანს მხოლოდ ფილმი მარტოხელა ვარსკვლავი...
დბ: ეს არის მთელი საქმე, მერე გადადის რომანტიკულ ჟანრში და ეს...
GS: მყარი ბირთვი.
დ.ბ.: დიახ, მაგრამ ეს ასევე ემოციურია, ჩემს გმირს ჰყავს ცოლი, ტრაგედიის შემდეგ, როცა ავარიაში მოვდივართ, პრეზიდენტი უნდა გადავარჩინო, მაგრამ მისი გადასარჩენად, პრაქტიკულად, უნდა მოვაშორო ცოლს და ეცემა...
GS: გსურთ იყოთ ჯეიმს ბონდი? წარმომიდგენია ჯეიმს ბონდად... შეიძლება ეს ფილმი ჯეიმს ბონდს შეადარო?
დ.ბ.: ნებისმიერი ფილმი, სადაც თქვენ მუშაობთ მთავრობისთვის და უნდა იმუშაოთ ცუდი ბიჭების წინააღმდეგ, შეედრება ჯეიმს ბონდს, მაგრამ არა, ეს საერთოდ არ ჰგავს ჯეიმს ბონდს.
გ.ს.: გინდა იყო...
დბ: არ ვიცი როგორი იქნებოდა ბონდის ნომერი 17...
გ.ს.: იმიტომ რომ სხვებს შეგადარებენ?
დ.ბ.: დიახ, და მერე, ძალიან რთულია შედარება შონ კონერისთან, ან დენიელ კრეიგთან... ძალიან მომეწონა ბოლო ფილმი...
R: დიახ, ბევრს მოეწონა ბოლო ფილმი...
დბ: ბოლო ფილმი უკვე კლასიკურია...
გ.ს.: მგონი შენც შეგიძლია ამის გაკეთება...
დბ: დიახ, აბსოლუტურად გეთანხმები, მეც შემიძლია ამის გაკეთება ( იცინის).
გ.ს.: როცა პრეზიდენტს ცოლს აშორებ, ის შიშველი არ არის?
დბ: არა...
გ.ს.: არა, ეს რა ფილმია, თუ შიშველი არ არის...
დ.ბ.: აბა, რა ჰქვია, როცა ტანსაცმელს იცვამ და მაშინვე ჩამოდის...
R: სეპარატისტული = როგორც რაღაც ღილაკებზე, როგორც კალათბურთელები.
დბ: დიახ, მე შემომთავაზა, მაგრამ...
გ.ს.: აბა, შენ მას აშორებ და შიშველი არ არის?
დბ: არა...
GS: wtf, რატომაც არა, როცა პრეზიდენტთან სიყვარულს აწყობთ?
დბ: მან თქვა wtf, ჩემი ცოლი მოკვდა, იდიოტო! არა უშავს, მაგრამ ფილმში ამის მერე ოფისში ვმუშაობ, გალიაში ცხოველივით ვარ, მთელი ცხოვრება ვვარჯიშობ, რომ სამსახურში ვიყო...
გ.ს.: ამ როლზე გაიარეთ აუდიცია?
დბ: არა, მე ამ ფილმის პროდიუსერი ვარ.
გ.ს.: კარგი, ეს შენი ფილმია, შენი როლია.
DB: დიახ, და ანტუან ფუკუა, რომელიც რეჟისორი იყო Training Day, ასევე თამაშობს აარონ ეკჰარტი, მორგან ფრიმანი, მელისა ლეო, რომელმაც მიიღო ოსკარი მებრძოლისთვის, ეშლი ჯადი, დილან მაკდერმოტი, კოულ ჰაუსერი...
გს: ეშლი ჯადთან გეძინა, ის ახლახანს დაშორდა?
დბ: არა, მე დავიძინე დილან მაკდერმოტთან...
გ.ს.: მას არ აინტერესებდა, რომ შენ წინადაცვეთილი არ იყავი. (იცინის) ? გავიგე, რომ პატარა პენისი გაქვს ყველა იმ ქალისგან, ვისთანაც გეძინა.
დბ: კი, პატარავ...
რ: და გჯერა მისი?
DB: შემიძლია ვთქვა, რომ ეს არის დახვეწილი.
გ.ს.: ვაიმე, პატარა და გამხდარი, ვაიმე.
R: OMG
გ.ს.: ერთი მხრივ, მიხარია ამის მოსმენა, კარგი, სადღაც ხარვეზები უნდა გქონდეს... კარგი, ბოლოს და ბოლოს, გარეგნობა გაქვს... და ქალები არ იცინიან, რა... ჯერარდ ბატლერი. ოოოოოოოოოოო?

დ.ბ.: დიახ, ამას იმისთვის ვაკეთებ, რომ მათ თავი კომფორტულად იგრძნონ, კარგი, მე არ ვარ სრულყოფილი... შენ გინდა ჩემი ბუასილის ნახვა...
გ.ს.: სტუდიაში გვყავდა ქალი, რომელთანაც ცოტა ხნის წინ დაიძინე, მაგრამ გავიგე, რომ ძალიან გაბრაზდი, როცა მან ეს წამოიყვანა, ბრენდი...
რ: ძალიან გაბრაზებული იყავი.
GS: ბრენდი ბევერლი ჰილზის ნამდვილი დიასახლისებიდან? ოჰ, შენ მაშინვე დასერიოზულდი...
დბ: დიახ.
გ.ს.: ცხელა, აი მისი ფოტო...
დ.ბ.: ის მაგარია, მაგრამ მე არასოდეს მინახავს ეს შოუ...
გს: სულ ვუყურებ...
დ.ბ.: მე ვიყავი პლაჟის წვეულებაზე, შენ ხალისობ და გოგოები იქ არიან, ვკითხე რას აკეთებ-მეთქი, არ აქვს მნიშვნელობა. აჰა, ვისეირნეთ, ცოტა გავერთეთ და უცებ ერთ დღეს ქუჩაში ვსეირნობ ანტუან ფუკუასთან ერთად, ფილმის რეჟისორთან, იმ ადამიანთან, ვინც ჩემთვის მნიშვნელოვანია და არსაიდან არიან პაპარაცები, და მათ მოსწონთ სულელური კითხვების დასმა, ის კი ჩემს სახეზე კამერით არის და ამბობს, რომ ბრენდი გლანვილმა თქვა, რომ საწოლში კარგად ხარ...
გ.ს.: 11-დან 10 მოგცა, არა, 10-დან 11 მოგცა...
დ.ბ: ოჰ, იცი რა ვთქვი: ვინ არის ბრენდი გლანვილი? იმიტომ რომ, ჯერ ერთი, მისი გვარი არ ვიცოდი, მეორეც, არ ვიცოდი, რომ ცნობილი ადამიანი იყო და მესამე, არ ვიცოდი, რომ წავიდოდა და ამაზე მელაპარაკებოდა... და მერე ვნანობდი. რომ მე გავამხილე იგი...
გ.ს.: მეძავივით...
დ.ბ.: შემდეგ მივხვდი, ვინ იყო და დავურეკე და ვუთხარი, რომ არ მიხარია, რომ ეს გააკეთე, არის რაღაცეები, რომლებიც შენთვის უნდა შეინახო და ბოდიში, მაგრამ ვუთხარი მათ, რომ არ გიცნობ. და ის ტირილი იყო, მან თქვა, რომ მას ჰქონდა პრესკონფერენცია მისი შოუს შესახებ და არავის სურს ამის გაგონება: და ყველა მეკითხება, რომ ჯერარდ ბატლერმა თქვა, რომ ის არც კი გიცნობ, როცა თქვი, რომ შენ მე ეძინა მასთან! ვიცი უხერხულია, მაგრამ რას ელოდი?!

გ.ს.: ჰო, თვითონ გამოუტანა შუქზე!

დბ: დიახ.

გ.ს.: ჰქონდა თუ არა მას ამის გაგრძელების შანსი შენთან, თუ შენთვის მხოლოდ ერთი ღამეა...
ჯბ: ახლა ვიღაცას ვხვდები, მაგრამ ეს მაშინ, როცა მავერიკსისთვის ვემზადებოდი, სახლი მქონდა მალიბუში, ხანდახან შეგიძლია გაერთო და ის, რა თქმა უნდა, კარგი გოგომაგრამ ეს არ იყო სერიოზული...
გს: ერთი ღამით...
დბ: არა, დღისით იყო, ერთ დღეს.
გ.ს.: კარგი, ის იყო ჩვენს შოუში და როგორც შეგაფასა, 10-დან 11...
დბ: ჰო, სასაცილო იყო.
GS: ოჰ, ის ველურია!
დბ: ჰო.
GS: მომწონს ველური ქალები!
რ: დიახ, რა თქმა უნდა, ჰოვარდ, მე ვიცი ვისზე ხარ დაქორწინებული!
გ.ს.: საწოლში არ ცხელა, ჩემო ცოლო, ოჰ, გარეული არაა... ჩემთან გაცნობამდე ასე იყო... სხვა დიასახლისთან თუ დაგიძინია?
დბ: აბა, აღარ ვიცი, იქნებ მეძინა...

GS: ფილმი Mavericks, არის სერფინგის შესახებ?
რ: დიახ.
GS: სწორედ ამ ფილმის გადასაღებ მოედანზე იყო, რომ კინაღამ დაიხრჩო?
DB: დიახ, თითქმის.
გს: რა მოხდა? ამ ფილმისთვის თავად მოგიწიათ ტალღებზე გასეირნება?
დ.ბ.: დიახ, და ჩემი ოცნება იყო ამ ტალღებზე გასეირნება და ვერც კი წარმოიდგენთ რამდენი ვარჯიში გჭირდებათ ამისთვის და რამდენად საშიშია ეს!
GS: ოდესმე სერფინგით ადრე?

დბ: არა, ახლახან ვისწავლე და არც ისე კარგი ვარ, ჯერ სერფინგი ვისწავლე დიდი ტალღები, შემდეგ კი პატარებზე და ვიცოდი, რომ თუ ბუქსირებდნენ, ჯერ ბუქსირება ვისწავლე, რადგან დაფაზე ასვლა ძალიან რთულია, თუ ბუქსირებენ...
გ.ს.: რას ნიშნავს - ბუქსირება...
რ: კარგი, იქ თოკია.
დ.ბ.: კი, თოკს ეჭირები, დაფაზე წევხარ და მერე დაფაზე უნდა დადგე და დროულად უნდა გააკეთო, რომ ტალღას დაიჭირო.
GS: ასე რომ, ისინი უბრალოდ გეხმარებიან, რადგან ეს ძალიან რთულია.
დ.ბ.: და ძალიან ძნელია ნიჟარა და ვიფიქრე, რომ ამ დიდ ტალღაზე რამდენიმე წამით გადამიღეს, ვიქნებოდი... და სხვათა შორის, როცა 300-ზე ვმუშაობდი, ვუთხარი, რომ ის არ ვნანობ.მათ ეს როლი მაჩუქეს და მე ასე მაღლა დავაყენე ჩემს თავს და ისე გავწექი ფილმისთვის.
გ.ს.: დიახ, იყო... როგორ ფიქრობ, აღარ გაქვს მოტივაცია ფორმაში დასაბრუნებლად?
დბ: არ ვიცი...
გ.ს.: რთული იქნება.
დ.ბ.: დიახ, და მავერიქსისთვისაც იგივე გავაკეთე, ვიფიქრე, რომ თუ შემეძლო მავერიკსზე სიარული... და მითხრეს, რომ თუ რამე მოხდება მავერიქსზე, ჩვენ ვერაფერს გავაკეთებთ, ვერ გიშველით. რადგან ტალღები ძალიან დიდია და ჩვენ მოგვიწევს ლოდინი და ეს იქნება დაახლოებით 12 ტალღა, დაახლოებით 3-4 წუთი, მაგრამ ამ დროს თქვენ დასრულდით... მაგრამ სინამდვილეში მე შევძელი ტალღების ტარება 3- 4-ჯერ მსოფლიოს საუკეთესო სერფერებთან ერთად, რა თქმა უნდა, არა კარგი, მხოლოდ ბორტზე ასვლა შემეძლო, იქ ვიყავი და მხოლოდ ის, რომ იქ ვიყავი….

გ.ს.: მოდი ვიფიქროთ, რომ ტალღების ტარება არ იცოდი, მე მავერიქსზე ვიყავი, მაგრამ ცხოვრებაში არასდროს მიცურავს. და იქ რომ მომიწიოს გადაღება, როგორ გააკეთებენ ამას? შეიძლება თუ არა მათ ტრიუკის გამოყენება და ეს არის ის, თუ თქვენ უნდა შეგეძლოთ ტალღების ტარების შესაძლებლობა როლის მისაღებად?
დ.ბ.: შემომთავაზეს ფილმში მონაწილეობა, მითხრეს, რომ თუ არ მსურდა მსახიობობა, ფილმი უბრალოდ არ გადაიღებებოდა. და მათ მითხრეს: გააკეთე რაც გინდა - ისწავლე ან გამოიყენე სწავლა და თუ არ შეგიძლია, რამეს გავარკვევთ, მაგრამ მცირე განსხვავებაა...
გ.ს.: შენ თვითონ გინდოდა ამის გაკეთება...
დ.ბ.: დიახ, და მაინც, თუ ფილმს უყურებ და თავად მსახიობს ხედავ, ან იგივე მოქმედების სცენებში, თუ პატარა სცენებს აკეთებ დუბლით, ეს იგივე არ არის, მაგრამ შემთხვევა ერთი კვირის შემდეგ მოხდა. ჩვენ ვიღებდით ნიჩბოსნობის სცენებს და ეს არის სცენა, როდესაც ჯეი ხედავს მავერიკს პირველად და ის უყურებს ჩემს რიგს.

და ეს უზარმაზარი ტალღები გამოჩნდა და ჩვენ ყველაზე ცუდ ადგილას ვიყავით და ეს ტალღა დავინახეთ ჩვენგან ნახევარი მილის მოშორებით (0,8 კმ) და თუნდაც პატარა ტალღებით მუცელში პეპლები გიჩნდებათ და აქ და ბიჭი ვინც ჩემთან იყო, მეძახის: "რიო, ჯერი, რიგ!" ისე, ზოგადად, რიხარ და რიხარ, დაახლოებით 70 მეტრზე, ცდილობ ტალღას მოშორდე და ის უფრო და უფრო დიდი ხდება, სამსართულიანი სახლის ზომით და მერე ხვდები, რომ გარისკე და ახლა დაღლილი ხარ და ტალღა დაგიფარავს და წყლის ქვეშ გაგატარებ.

მე გამიტაცა, და მაინც ვერ მოვახერხე ზედაპირზე ამოსვლა, და სულ მაინტერესებდა, რატომ ვერ ავდექი, და ასე ღრმად ვიყავით, წყალში ამდენი გაზი და დაახლოებით 5 ფუტი ქაფი ქვევით მიგყავს და ზედ ადგომა არ შეგიძლია, პლიუს ვტრიალებდი და მივხვდი, რომ ჩემი დაფა მოწყვეტილი იყო და მაღლა აწევა ვერ მოვახერხე, ჰაერი თითქმის აღარ მქონდა. საშინელება იყო, შემდეგ კი ახალი ტალღა წამოვიდა და მე ვერც კი მოვახერხე ზედაპირზე გამოსვლა და მერე…
გ.ს.: გეგონათ, რომ მოკვდებოდი?
დ.ბ.: მერე დავიწყე ფიქრი, რომ ეს ასეა, მოვკვდები, ან იქნებ მიპოვონ და გამაცოცხლონ, და ის ბიჭი, რომელმაც გადაგვიღო, 3-ჯერ გამოცოცხლდა.
GS: OMG
DB: და ის ახლა არის ინვალიდის ეტლიმას აქვს დეკომპრესიული დაავადება, ჩაყვინთვის შემდეგ 120 ფუტის სიღრმეზე ჩაყვინთა და ერთ-ერთ მყვინთავს გაუჭირდა და მას მოუწია და...
გ.ს.: და ის ახლა ინვალიდის ეტლში მთელი ცხოვრებაა?
DB: როგორც ჩანს.
გ.ს.: როცა დეკომპრესიული ავადმყოფობა გაქვს, ინვალიდის ეტლში ჯდები?
დ.ბ: კი, წელიდან ქვემოთ პარალიზებული იყო, ახლა ცოტა მობილურობა აქვს, მაგრამ...
GS: იმიტომ რომ ასე ღრმა იყო?
დ.ბ.: დიახ, ღრმად და იმიტომ, რომ მას ძალიან სწრაფად მოუწია ზედაპირზე ამოვარდნა, რადგან მის კოლეგას უჭირდა და ის მას გადაარჩენდა. და ეს ბიჭი, უბრალოდ სუპერა, ძალიან მომეწონა, მას შემდეგ რაც წყლიდან გამომიყვანეს, მან განაგრძო გადაღება, მიუხედავად იმისა, რომ ძლივს ვსუნთქავდი, მეგონა თავი ამიფეთქდებოდა...
GS: ეს კადრები გამოიყენეს ფილმში?
დ.ბ.: არა, მათ არ გამოიყენეს ისინი ფილმში, მე არ უნდა დავხრჩობდი ფილმში, მე უნდა მეთამაშა სუპერ სერფერი.
გ.ს.: სამწუხაროა, ამაოა ყველა ეს კადრი...
დ.ბ.: და მე არ მაწუხებდა ის, რომ ის გადამღებდა, რადგან ვიცოდი, რომ ის ნებისმიერ დროს ჩემთან ადგილებს იცვლიდა. და როდესაც მე გამოვედი, ირგვლივ არავინ იყო, მხოლოდ გრანტი, ის იყო ჯეტ-სკის ( წყლის ველოსიპედი). და ეს ბიჭი, ის 6'5 წლისაა, და მისი დანახვისას, შეშინდა და ვიცოდი, რომ ნამდვილად უჭირდა, რადგან მან ვერ მიაღწია, მე დამაბრუნეს ქვევით და ისევ მაღლა, შემდეგ კი აიყვანეს.

და იმ დროს სხვა ტალღა მოდიოდა და ჩვენ კლდეებთან ახლოს ვიყავით, ტალღა სწრაფად მოდიოდა იქ, ისინი ძალიან მაღლა იყვნენ და ძალიან სწრაფად უნდა გამომეყვანათ, მან ხელი მომკიდა და წყალი გადმოვიდა. ჩემი სახე და მივხვდი, რომ თუ ახლა არ გამომყავდათ, დაახლოებით 200 მეტრამდე მიათრევდნენ.
გ.ს.: წარმოიდგინე, ამ ფილმის გამო რომ მოკვდე? მოკვდა! Ეს სიგიჟეა!!!
დ.ბ.: სწორედ მაშინ დავიწყე ამაზე ფიქრი, ეს ჩვენს შორის ისტორიაა, მაგრამ ახლა უკვე კატასტროფაა. გ.ს.: დიახ, და ეს ხდება, როცა გადაღების დროს ვიღაც იღუპება, ახლახან ვიღაც ბიჭი ვერტმფრენიდან გადმოვარდა, რა ერქვა?
რ: ვიკ მორო
გ.ს.: კი, ამ მძაფრსიუჟეტიანი ფილმების გადაღებისას ყველაფერი ხდება, სულ უფრო და უფრო გიჟებს ითხოვენ შენგან!!!
დბ: დიახ.
გს: არ იცი რა იქნება...
დ.ბ.: დიახ, იყო ფილმი, არც ისე დიდი ხნის წინ, როდესაც 12 კასკადირის დუბლი დაიღუპა ვერტმფრენის ჩამოვარდნისას...


გ.ს.: კი, ფრთხილად უნდა იყო... არაუშავს, კარგი, ჯობია ისევ მომიყევი შენს პატარა პენისზე... ჯერ ერთი, ბოლოს როცა გნახე, აქ, სტუდიაში, რეაბილიტაციაზე წახვედი, მე არ იცოდა ამის შესახებ.
დბ: დიახ, ამის შემდეგ თითქმის მაშინვე.
გ.ს.: თქვენ არ გვითხარით ამის შესახებ, დაგვიმალეთ...
რ: ისე, როგორც ჩანს, ყველაფერი კარგად იყო მასთან...
დბ: დიახ, ჩემთან ყველაფერი კარგად იყო, სანამ აქ მოვედი...
გ.ს.: ჩვენს შემდეგ აბების მიღება დაიწყე? Რა მოხდა? ვიფიქრე, როცა გესაუბრებოდი, ფხიზელი იყავი?
დ.ბ.: ჰო, ფხიზელი ვიყავი, არ ვსვამ და ნარკოტიკებთან ნამდვილად არ ვერევი. მაგრამ ფილმებსა და დაზიანებებზე საუბრისას: ავარიაში მოვყევი ფილმის კომპლექტი, ზურგი დამიზიანა, იგივე მოხდა კორიოლანუსში ჩხუბის დროს, ზურგის პრობლემა, ძალიან ცუდი იყო, 4 თვე ვცხოვრობდი ტკივილებით, თითქოს ზურგში მჭრიდნენ საქსოვი ნემსით. და გადაღებების დროს ყოველდღე ასეთი ტკივილი და ვერ ვიკავებდი...
გ.ს.: და დაიწყე ტკივილგამაყუჩებლების მიღება...
დბ: დიახ, დავიწყე ტკივილგამაყუჩებლების მიღება...
GS: ოქსი?
დბ: არა, არა.
გს: რა?
რ: ასპირინი...
DB: ჰეროინი, არა, მორფინის წვეთოვანი ( ხუმრობა, სიცილი)…
გ.ს.: მერე რა წაიღე, ბალახს ეწეოდი?
დბ: არა, უბრალოდ ვიკოდინის ტაბლეტები მივიღე...
გ.ს.: კი, მაგრამ ვიკოდინისგან არ მიიღება მაღალი... ერთ დღეს მე ვიყავი რამდენიმე ადამიანის გარემოცვაში, ავიღე 2 ტაბლეტი ვიკოდინი და კიდევ დავლიე და მაინც არა...
DB: კარგი, მე თვითონ არ ვსვამ, მაგრამ CNN-ზე იყო საოცარი დოკუმენტური ფილმი იმის შესახებ, თუ რამდენი ადამიანი იღუპება ალკოჰოლისა და ტკივილგამაყუჩებლების შერევით.
გ.ს.: დიახ, საშიშია.
დ.ბ.: ყოველწლიურად ვიღაც იძინებს ამის შემდეგ და გული უჩერდება...
რ: როგორ მიიღეთ ვიკოდინი თავად?
დ.ბ.: დავამტვრიე და ჩავისუნთქე. არა, ამდენი არ მიმიღია, რეაბილიტაციაზე რომ წავედი ტკივილის მართვის პროგრამაზე ჩავირიცხე. იქ ექიმი მშვენიერი იყო, ისინი იყენებენ Qigong-ს (ჩინურ ტრად. 氣功, ვარჯიში 气功, პინინი: qìgōng) - ეს არის სხეულის თვითრეგულირების უძველესი ჩინური ხელოვნება, ტრადიციული სამკურნალო სისტემა, შინაგანი საბრძოლო ხელოვნების სტილის საფუძველი.

აგებულია ფილოსოფიური კონცეფციებისა და გამოყენებითი ტექნოლოგიების კომპლექსზე საავტომობილო აქტივობის, სუნთქვისა და ცნობიერების მდგომარეობის კოორდინაციისთვის). ისინი პრაქტიკულად არ გეხებიან და იყენებენ ენერგეტიკულ ხაზებს და გასწავლიან ამ ფილოსოფიას, რომ სტრესი ასოცირდება ტკივილთან, თუნდაც რეალური დაზიანებები გქონდეს, მაგრამ რაც უფრო მეტია სტრესი, მით მეტ ტკივილს გრძნობ და უფრო სუსტდება. ტკივილისგან ხარ, მით უფრო…
გ.ს.: შენ არ იყავი ნამდვილი ნარკომანი, ამიტომ მხოლოდ აბებს იღებდი ტკივილის გამო?
დბ: დიახ, ეს იყო...
გს: რამდენი ხანი იყავი იქ?
DB: დაახლოებით 20 დღე - 23 დღე
გ.ს.: იყავით იქ იმათთან, ვინც მართლა მგზნებარე მომხმარებელი იყო?
დ.ბ.: მე სრულიად გიჟების გარემოცვაში ვიყავი...
გ.ს.: და იქ რა თქვი: ჰეი კაცო, ტკივილგამაყუჩებლებზე დამოკიდებულების გამო მოვედი, ზურგზე მაქვს პრობლემები!
დ.ბ.: არა, მაგრამ მართალი გითხრათ, იმ პროგრამაში, რომელშიც მე ვიყავი, უნდა გაჩერდე, შეხედო შენს ცხოვრებას, იჯდე და უსმენდე სხვა ადამიანებს, რომლებიც საუბრობენ თავიანთ ცხოვრებაზე, ეს წარმოუდგენელია, ეს ისეთი გამაერთიანებელი გამოცდილებაა, ეს რომ არა. თუ რეაბილიტაციას ეძახიან, უფრო სულიერი გამოცდილება იქნებოდა ხალხის შეხვედრა სხვადასხვა სფეროებშიცხოვრება...
გ.ს.: ისე ხარ ჩაფლული შენს ცხოვრებაში, რომ არაფერზე ფიქრობ...
დ.ბ.: დიახ, მაგრამ ვცდილობ არ გავაკეთო ეს.
გ.ს.: როგორ არის საჭმელი, კარგია?
DB: დიახ, ნორმალურია.
GS: მოგწონთ საზაფხულო ბანაკი?
R: აქვთ თუ არა სპეციალური განყოფილებები, როგორიცაა SPA?
დ.ბ.: სასაცილო ის არის, რომ სანამ იქ ხარ, ქალებთან ლაპარაკის უფლება არ გაქვს და ყველა ქალს უნდოდა ჩემთან საუბარი, ჩემთან მოდიოდნენ, მერე კი თანამშრომლებმა აგინებდნენ, რაც დაუშვებელია. არ მჯეროდა, რომ მეუბნებოდნენ! არ იცი ვინ ვარ?!
GS: თქვენ დაარღვიეთ ყველა წესი!
დ.ბ.: კი, პატარა პენისი მაქვს, მაგრამ ნაცვლად....( აქ არ მესმის)
გ.ს.: მაშ, ქალებმა კარის ქვეშ ჩანაწერები ჩაგაგდეს, როცა იქ იყავი?
დბ: დიახ, მივიღე შენიშვნა...
გ.ს.: ეს ცხოვრებაა, შენ რეაბილიტაციაზე ხარ, ცდილობ იფიქრო ცხოვრებაზე და უცებ კარის ქვეშ შენიშვნები ჩაგიყარეს! იყო რაიმე ცდუნება?
DB: დიახ ( ძალიან ჩუმი).

გ.ს.: რა ეწერა შენიშვნაში?

DB: ( ძალიან უცებ) კარგი, იქ რაღაც იყო, ძალიან კარგი, ძალიან ცხელხარ და მე მინდა რამე გავაკეთო... მაგრამ არც ისე ადვილია, ოთახები ორისთვის, ოთახს ვიზიარებდი კაცთან, ო.მ.გ, ის იყო. ძალიან სასაცილოა...
გს: ის ალბათ ჩანაწერი წავიკითხე და გავიფიქრე: ოჰ, ამ გოგოს ჰგონია, რომ მხურვალე ვარ, წავალ მასთან დავიძინებ...

დ.ბ.: ახლა ვფიქრობ, რა იქნებოდა ეს ჩანაწერები ჩემთვის არ ყოფილიყო...
გ.ს.: ჟერარდ ბატლერი რეაბილიტაციაზე გავიცანი, კარის ქვეშ ჩანაწერი ვიპოვე და გოგონას ჩემთან დაძინება უნდა. მე იქ მივდივარ და ის მიჩივის, რადგან ფიქრობდა, რომ მე ჯერარდ ბატლერი ვიყავი სიბნელეში (მეზობლის ფიქრებივით).

DB: ახლა კი ჯერარდ ბატლერი მოდის ჩემთან დასაძინებლად და მეც მას ვუჩივლებ, რადგან სხვა ბიჭს მივწერე შენიშვნა ( გოგონას სახეში).
გ.ს.: აბა, ვინ იყო ის კაცი, ვისთანაც ოთახს იზიარებდით, ჩვეულებრივი ბიჭი?
დ.ბ.: კი, ეს კაცი უფროსი იყო, დაახლოებით 40 წლის იყო და მერე, ეტყობა, მობეზრდა და დალევა დაიწყო... აუ, ძალიან მომეწონა ეს ბიჭი, მაგარი ბიჭი... როცა პირველად შემხვდა, ისეთი გამაღიზიანებელი იყო: იქ უნდა წავიდეთ, მერე ეს უნდა გავაკეთოთ და მე ვუთხარი: კაცო, თავი დამანებე-მეთქი. ნ ოჰ, ბოლოს ძალიან მომეწონა, მაგრამ ისე ხვრინავდა... ისე ხმამაღლა, ყურსასმენებმაც კი არ უშველა, ოთახში ვიბრაცია...

გ.ს.: ვიკოდინი მხოლოდ ამისთვის დამჭირდებოდა, მოვკლავდი. მერე რა, ისევ კონტაქტობ ამ ბიჭთან?
დბ: დიახ, მე იქიდან უამრავ ადამიანთან მაქვს შეხება და უნდა გითხრათ, რომ ყველამ უნდა სცადო მსგავსი რამ...
გ.ს.: ამისათვის მე ფსიქოთერაპევტთან მივდივარ და შენ წახვედი...
დბ: კი, მაგრამ ახლა არა...
გ.ს.: შესაძლებელია თუ არა მასტურბაცია რეაბილიტაციაში, წესები არ კრძალავს? არ ამბობენ, რომ საკუთარ თავს ვერ შეეხები?
დბ: დიახ, მაგრამ მათ მითხრეს, რომ ეს უნდა გაკეთდეს ოთახში ( ხუმრობები). არა, მსგავსს არაფერს ამბობენ. და არ მახსოვს გავაკეთე ეს თუ არა...
გ.ს.: ტუალეტების გაწმენდა კბილის ჯაგრისით არ მოგიწიათ?
დბ: არა, არაფერი მსგავსი.
გ.ს.: შენს გარდა, იქ ცნობილი სახეები იყვნენ?
დბ: დიახ, კიდევ რამდენიმე ცნობილი ადამიანი იყო, გეტყვით ვინ, არა, ვხუმრობ...
GS: კარგი, რამდენიმე სახელი, მაგრამ ეს ძალიან სახალისოა, ცნობილი სახეები ერთად არიან რეაბილიტაციაზე, იქ დამეგობრდით თუ სხვაგვარად, ეს ალბათ მშვენიერია ბოლოს და ბოლოს.
დბ: დიახ, მაგრამ შემეძლო იქ წავსულიყავი და მეთქვა: ასეთი დიდი პრობლემები არ მაქვს. მაგრამ მე ეს არ გამიკეთებია, მეგონა, რადგან უკვე აქ ვიყავი, გამოვიყენებდი შესაძლებლობას, აქ შეგიძლია იმდენი ისწავლო, საკუთარი თავის გაცნობა. გსმენიათ ოდესმე ძალა ძალის წინააღმდეგ ( აქ საუბარია წიგნზე Power vs. ძალა: ადამიანის ქცევის ფარული განმსაზღვრელი) ენერგიის შესახებ. თუ ოთახში ხართ, სადაც ხალხი მედიტაციას აკეთებს, მაშინ ოთახი ვიბრირებს ხალხის ენერგიიდან და წიგნში ნათქვამია, რომ იესო იყო 650 სიხშირეზე ან რაღაც სხვაზე, დედა ტერეზაზე და ბოროტების, შურის ემოციები. 100 სიხშირეზე და...
გ.ს.: არ მოგიყვები ამბავი, რომ ისრაელში მოგზაურობის შემდეგ თავს ღმერთად გრძნობდი და შეგეძლო პენისიდან ცეცხლი ამოეღო?
დბ: კი, მაგრამ მხოლოდ მე ვლაპარაკობდი ჩემს უკანალზე...
გ.ს.: აბა, შენ თვითონ თქვი, სულიერი გამოცდილება გქონდა, წახვედი, რა ერქვა?
დ.ბ.: არა, ინდოეთში ვიყავი და ძალიან გატაცებული ვიყავი მედიტაციით, მაგრამ უკვე არა, არა ტრანსცენდენტული მედიტაცია, არამედ მარტივი, და ლოს-ანჯელესში გავიცანი ბერი. და მან მითხრა საინტერესო ისტორიები. და მე ვფიქრობდი: კარგი, ეს იგივეა, რაც ჩემს ცხოვრებაში არასწორია.

და დახურეს ეს სკოლა, რადგან ერთ დღეს ერთ ბიჭს ჰქონდა სულიერი გამოცდილება და გადასცა მეორეს და მათ ჰქონდათ სხეულგარეშე გამოცდილება, უთხრეს მშობლებს რა ხდებოდა (შენ წახვედი, შენ ეს გეცვა), და კიდევ ერთი სიგიჟე, მათ დახურეს სკოლა და გახსნეს ტაძარი და ერთიანობის უნივერსიტეტი. მიდიხარ იქ, ერთი ბერთან ერთად, გასწავლიან საკუთარი თავის აღქმის ფილოსოფიას, შენი ემოციების გაგებას, იმის ნაცვლად, რომ გაბრაზდე, მაგრამ მე არ უნდა ვიყო, რადგან ეს რაღაც ფუჭია და აბსოლუტურ თვითმმართველობას ეხება. მიღება.

და ყოველ დღე კურთხევას აძლევდნენ თავზე ხელის დადებათ, მაგრამ თავიდან სისულელე მეგონა, შემდეგ კი სამი დღის შემდეგ ვიგრძენი პატარა ჩხვლეტის შეგრძნება თავზე, და ისინი ამ ენერგიას გადმოგცემენ შენზე და დასასრულს, თქვენ შეგიძლიათ გააკეთოთ ეს თავად ჩააბაროთ. ვიცი, რომ ეს სულელურად ჟღერს, მეც იგივე ვიფიქრე და ეს ჩხვლეტა მხოლოდ თავის კონკრეტულ ნაწილში ხდება...

და ამას აგიხსნიან, რაღაც ნეიროქირურგთან მუშაობდნენ და ეს ზოგიერთ ჯირკვალზე მოქმედებს, გადიხარ ამ რიტუალს და ისწავლი ენერგიის გადაცემას. მე დავბრუნდი, მე თვითონ დავიწყე ამ კურთხევების გაცემა და გადავეცი ჩემს მაშინდელ შეყვარებულს...

გს: რა თქმა უნდა...
დ.ბ.: და მაშინვე ტუალეტში წავიდა, ღებინება და მერე თავი კარგად იგრძნო...
გ.ს.: ანუ თქვენ თვითონ გახდი მკურნალი ინდოეთიდან დაბრუნების შემდეგ? შენ დაიწყე ადამიანებთან შეხება და მათ თავი სტკიოდათ... გეგონათ, რომ ხელიდან ელვის სროლა შეგეძლოთ?
დბ: არა, თქვენ გადასცემთ ენერგიას...
გ.ს.: კარგი, შემეხო ჩემს თავზე და ნახე ცუდად ვგრძნობ თუ არა?
რ: სცადე ჰოვარდზე!
გ.ს.: გოგოებს ისევ ეპყრობი?
დ.ბ.: ვიცი, რომ თავი მოვიტყუე, მაგრამ ეს მართლაც წარმოუდგენელი იყო და ერთმა გოგონამ მითხრა, რომ როცა საქველმოქმედო ღონისძიებაზე მუშაობდა, აღდგომის დროს, ბავშვებთან ერთად, ენერგიით იყო სავსე. მე მივიღე კურთხევა ერთი ბიჭისგან, ის მხოლოდ ოთახში იჯდა და მე დაველოდე მის დაწყებას. ის ბრაზილიელი იყო, ამიტომ იქ იჯდა, მე მასთან ვიჯექი ოთახში და 30 წუთის შემდეგ დასრულდა. და ვფიქრობდი: ეს სისულელე იყო, მაგრამ ორი დღის შემდეგ თავს უფრო ბედნიერად ვგრძნობდი, ვიდრე ოდესმე, ან უფრო ენერგიულად...
გ.ს.: რას აკეთებდა იქ, იდგა და ეს იყო?
დბ: კი, იქ იდგა, მაგრამ მთლიანად შენზე იყო ორიენტირებული...
რ: იქნებ ეს არის იგივე ბიჭი, ვისთანაც მე მივედი, ის უბრალოდ ოთახში დგას და მხოლოდ დაჟინებით გიყურებს...
გ.ს.: მეც მინდა ასეთი სამსახური - უბრალოდ ვიღაცას ვუყურებ.
დ.ბ.: ის იყო ლონდონში, ბრაზილიელი, თუნდაც ჩემი მეგობარი რეჟისორი, წავიდა სპირიტუალისტთან და უთხრა: უზარმაზარი ენერგია გაქვს, მაგრამ არც კი იცი ამის შესახებ და მან დაიწყო მკურნალობა. მან ჩემსას მიაღწია და გარკვეული პერიოდის შემდეგ ძალიან ცუდად გახდა...
GS: ისევ გტკივა ზურგი? ჩვენ ვისაუბრებთ გადაცემის შემდეგ.
დ.ბ.: ბევრ ადამიანს აწუხებს ზურგის ტკივილი, მაგრამ როცა მან მიმკურნალა, არ მჯეროდა, რამდენად უკეთ ვიგრძენი თავი ამის შემდეგ. ჩემმა მეგობარმა დიდხანს ვერ ივარჯიშა, მკურნალობის შემდეგ კი სპორტდარბაზში წავიდა და სიმძიმეების აწევა შეძლო...
გ.ს.: უნდა შეხვდე ექიმ ჯონ სარნოს (http://en.wikipedia.org/wiki/John_E._Sarno) და ყველაფერი კარგად იქნება... ვნახე, რომ ახალი შეყვარებული გყავს, მოდელი.
DB: მოდელი, მსახიობი, მან ითამაშა ფილმში ჯუდ ლოუსთან ერთად, ითამაშა რამდენიმე ფილმში იტალიაში...

GS: შეყვარებული ხარ?
დ.ბ.: ღრმა მსგავსში ვარ.
გ.ს.: შეყვარებული ხარ.
დბ: არა, ის საოცარია.
რ: შეხედე, გაწითლებას იწყებს!
გს: რა ხდება? თქვენ უკვე სცადეთ ეს მკურნალობა მასზე? რა აიძულებდა მის ღებინებას?
GS: შეხედე მას, OMG.
დბ: სად?
გს: რამდენი წლისაა?
დბ: ის 14 წლისაა?!
გ.ს.: მე მინდა მკურნალობა გავუკეთო მას! სად გაიცანი?
დბ: არა, ის 25 წლისაა, ის ყველაზე ლამაზი გოგოა, რაც კი ოდესმე მინახავს... გახსნის შემდეგ ნიუ-იორკში გავიცანი. სამხატვრო გალერეა. მ ო, მეგობარი ესაუბრებოდა მას, მე მივესალმე და ვიფიქრე, მან თქვა, დაჯექი. მე კი ვკითხე, ჩავერევი-მეთქი, არა, მოდი, დაჯექი და გამაცნო.

ჩვენ დავიწყეთ საუბარი და მან პოლ ჰაგისს გაუგზავნა, ჩვენ ყველანი ვმუშაობთ ერთსა და იმავე საქველმოქმედო ორგანიზაციაში APJ, ვისაუბრეთ დილის 7 საათამდე. წავედით ბრუკლინის ხიდზე სასეირნოდ, მაგრამ ჯერ ჩემი სახლიდან ქურთუკის ასაღებად წავედით.

და ვაგროვებ ქუდებს, 200-მდე მაქვს, არც კი ვკოცნიდით, ბინაში ვიყავით, ქუდებს ვცდილობდით, რაღაც ჯადოსნური იყო ამ გოგოსთან. და ის მეორე დღეს გაფრინდა და მე ვუთხარი, რომ მოვალ შენს სანახავად მილანში. და სამი დღის შემდეგ მის კართან ვიყავი მილანში. და პანიკაში იყო და თავის თანაშემწეს დაურეკა...

GS: ასე რომ თქვენ შეხვდით მას სადღაც, NY-ში.
დბ: დიახ, ნიუ-იორკში, მაგრამ ეს უკვე წვეულება იყო, დარბიში, ჩემი მეგობრის კლუბში...
GS: რატომ არ დაიძინა შენმა მეგობარმა მასთან, ან მას, ვისაც მან გაუგზავნა ტექსტური შეტყობინება?
დ.ბ.: შეყვარებული ჰყავს და უბრალოდ მეგობრობს, აქ არ ცხოვრობს, უბრალოდ მოსანახულებლად მოვიდა...
გ.ს.: მოდელია, მილანში, მსახიობი და მიდის, შენც გადაწყვიტე, რომ იქ წახვიდე...
დბ: დიახ...
GS: მშვენიერი ღამე, ქუდების მოსინჯვა, მაგრამ სექსი, ბრუკლინის ხიდზე სიარული დილის 7 საათამდე...
JB: ჩვენ არასდროს მივაღწიეთ ბრუკლინის ხიდს.
გ.ს.: რა, არც კი კოცნიხარ? Რატომაც არა!
დბ: არა, ეს ჩემთვის ძალიან იშვიათია, მაგრამ ჩვენ უბრალოდ დრო გავატარეთ...
GS: ის საუბრობს ინგლისურად? კარგად ლაპარაკობს?
DB: ის საუბრობს 5 ენაზე!
გ.ს.: ვაუ, 5 ენაზე ლაპარაკობს, ქუდებს ცდილობ, ამბობ: მე შენთან სექსი არ მექნება, დავმეგობრდებით, ასე ჯობია და მერე წავა..?
დბ: დიახ.
გ.ს.: ის მილანშია და შენ გგონია: მე წავალ მილანში, ძალიან ლამაზი გოგოა და როცა ნახავს, ​​რა გააკეთე, მერე დაიძინებ?
დბ: არა, ჩვენ 3 დღე გავატარეთ მილანში, ორივემ უბრალოდ ვცდილობდით, რომ პაპარაცებმა არ დაგვეჭირა, მილანში ბევრი პაპარაცია.
GS: მისი მკერდი რეალურია? კი?!
დ.ბ.: არ ვიცი, მე მათ არასოდეს შეხებია!
GS: დიახ, რა თქმა უნდა, თქვენ შეეხეთ მას, ზომა D?
დბ: მეც, ამდენი კოკა-კოლას შემდეგ ( ვერ მიხვდა რაზე ლაპარაკობდა), შემდეგ წავედით კანში, ფესტივალზე და რატომღაც განსაკუთრებით არ შეგვამჩნიეს, შემდეგ კი მანჩესტერში საქველმოქმედო თამაშში ვითამაშე, ის ჩემთან ერთად წავიდა, ჩვენ 8 დღე გავატარეთ შოტლანდიაში, დავრჩით B&B-ებში, ციხეებში.. .
რ: შეძელით ეს ყველაფერი?
გ.ს.: მოიცადე, შენი რეპუტაცია რომ იცის, პირობა მოგცა, რომ: მე შენთან ვიქნები, მაგრამ თუ სხვასთან ხარ, დამთავრდა? გითქვამს ოდესმე ეს შენთვის: თუ აურიე, ყველაფერი დამთავრდა?
JB: კარგი, მას ეს არ უნდა ეთქვა.
გ.ს.: აჰა, მერე ცოლად გამოყვები?
რ: ასე ძლიერად ნუ იწუწუნებ, დამშვიდდი!
დბ: არ ვიცი, შენ მელაპარაკები!!!
გ.ს.: როგორ ფიქრობ, ოდესმე იპოვი შენი ცხოვრების სიყვარულს და იცხოვრებ ერთ ქალთან?
დბ: არა, ვფიქრობ, რომ შემიძლია ამის გაკეთება, ძნელი დასაჯერებელია, რომ ამას ვამბობ, მაგრამ ვფიქრობ, რომ შემიძლია
გ.ს.: ბავშვები არ გინდა, არა?
დ.ბ.: დიახ, მე მინდა მყავდეს შვილები! ძალიან მინდა შვილების გაჩენა.
რ: რა ასაკშია კარგი შვილების გაჩენა 60 წლის ასაკში?
GS: დიახ, სტივ მარტინი 67 წლისაა და ახლახან გააჩინა ბავშვი!
დბ: მართალია!
GS-R: დიახ!
დბ: ჯერ ადრეა! ზოგი ამბობს, რომ მათ სურთ ბავშვების გაჩენა ადრე, რათა მათთან ერთად კალათბურთი ითამაშონ და მსგავსი რამ. ჯერ ერთი, კალათბურთის თამაში არ ვიცი და მეორეც, რა სასიამოვნოა ეტლში ჯდომა ( მეტი ვერ გავიგე).
გ.ს.: მე ვფიქრობ, რომ ვერასდროს დამკვიდრდები, შეხედე მას და იცი, რომ არის ვიღაც, რომელიც კიდევ უფრო ლამაზია და როგორ შეგიძლია ამით დამკვიდრდე?
R: იქნებით თუ არა ჯორჯ კლუნის მსგავსი - ყოველწლიურად ახალი მოდელი?
დ.ბ.: კარგი, ჯორჯ კლუნი შესანიშნავი ბიჭია, მე ვფიქრობ, რომ ის ძალიან ბედნიერია თავის ცხოვრებაში, მაგრამ ასეა, და მე ნამდვილად მსურს ბავშვები მყავდეს, დავმკვიდრდე, თუ ეს მოხდება, კარგი, თუ არა, მაშინ მე უბრალოდ გავაგრძელებ ჩემს ცხოვრებას.
გ.ს: აბა, რა მოუვა ამ გოგოს, გადავა შენთან?
დ.ბ.: არ ვიცი, აქ რომ შევხვდი, ის სამსახიობო სკოლას ეძებდა და ლი სტრასბერგის სკოლაში უნდა წასვლა და ახლაც უნდა, მაგრამ სად წავა, ლოს-ანჯელესში თუ ნიუ-იორკში...
გ.ს.: იმდენი თავისუფალი დრო გაქვს, აქ ხარ, ის სხვაგან, შეიძლება, მაცდურ სიტუაციაში აღმოჩნდე სხვასთან და სახლში მიიტანო, ქუდები სცადე, იცი, არა? ეს შენთვის მუდმივი ცდუნება უნდა იყოს! ქალები შენიშვნებს კარის ქვეშ აცურებენ!!!
დ.ბ.: ასეთი ცხოვრების რამდენიმე წლის შემდეგ ის მიმზიდველობას კარგავს, მთელი ცხოვრება ცუდი ბიჭი ვარ, მაგრამ ყოველთვის იგივეა. მე არ ვამბობ, რომ იდეალური ვარ, მაგრამ...
გ.ს.: რობინი ამბობს, რომ იდეალური ძმაკაცი ხარ... კარგი, ახალი ფილმი, მოდი ამაზე ვისაუბროთ! ჯერარდ ბატლერი არის Olympus Has Fallen-ში და ეს სამოქმედო ფილმია. ვერ ვიტან ამ Les Misarables-ს, არც ვაპირებ ყურებას!
რ: მიუზიკლშიც ითამაშა!!!
გს: კი?
დბ: დიახ, ოპერის ფანტომში...
გ.ს.: კარგი, ვნახე, არა უშავს, მაინც იქ გქონდა სექსი..
რ: არ შეესაბამება სიმართლეს!
დბ: დიახ, ეძინა.
GS: ჯერარდ ბატლერი, Olympus Has Fallen, კინოთეატრებში 22 მარტს, შეგიძლიათ თვალი ადევნოთ მას Twitter-ზე, მე შეიძლება მომიწიოს თქვენი თვალყურის დევნება მხოლოდ იმის გასაგებად, თუ რა ხდება. ახლახან ვნახე ლამაზი გოგო ( ბატლერის მიერ შესრულებული). შენ მაიამიში იყავი მელ გიბსონთან ერთად წვეულებაზე, გავიგე? შენ და კიდევ რამდენიმე ბიჭი, შენ, ლეო დიკაპრიო...
DB: ბრედლი კუპერი, კიდევ ვინ იყო იქ?
გ.ს.: შენს სუფრასთან ქალები უნდა შემოდიოდნენ? უცნაური იყო მელის კომპანიაში ყოფნა, ყოველივე ამის შემდეგ!
დბ: არა, მელი მაგარია!
გ.ს.: მგონი ***! შენ ამბობ რომ ნორმალური ბიჭია, შეგიძლია გაერთო?
დბ: ვფიცავ, ძალიან მხიარულია, ძალიან მაგარი... მე ჩვეულებრივი ბიჭი ვარ, ბევრ შეცდომას ვუშვებ, მაგრამ იმ დროს, რაც მასთან გავატარე, დიდი შთაბეჭდილება მოახდინა, კარგი სული აქვს.
GS: მაგრამ ის გიჟი ანტისემიტია! შენ არ ხარ წინადაცვეთილი, ამიტომ მას ალბათ მაშინვე მოეწონე!
დბ: არა, მაგრამ ის ძალიან საინტერესო მოსასმენია, ის საოცარია...
GS: მაშ მოგეწონა? ჯონა ჰილი ისევ იქ იყო...
DB: დიახ, Jonah Hill იყო იქ!!!
გ.ს.: და გოგოები მოვიდნენ მასთან! და ვინ ხელმძღვანელობს კომპანიას?
რ: ალბათ ლეო.
დ.ბ: მთავარი არა, მაგრამ სად არის ლეო, ირგვლივ ჩვეულებრივ 600 ქალია, ძალიან ჭკვიანია, იცის ყველაფერი, რაც მის გარშემო ხდება, ფენომენალური მსახიობია...
გ.ს.: ოდესმე გშურდათ მისი და მისი კარიერა? ერთად ატარებთ დროს, ორივე შოუბიზნესში სხვადასხვა ადგილას ჩანს?
დბ: არა, ვცდილობ გამორთო ყველაფერი უარყოფითი ენერგია, არ იფიქრო ამაზე. რა თქმა უნდა, არის მომენტები, როცა ფიქრობ: მე უნდა გამეკეთებინა ეს, მაგრამ თუ ასე ფიქრობ სხვა ადამიანებზე, ის ბუმერანგივით დაგიბრუნდება ( არ არის განათებული. - დაბრუნდი და უკანალში დაგიკბინე - რუსული თარგმანი ზუსტად არ ვიცი). ჯერ ერთი, თუ ვინმე ნიჭიერია, წარმატებებს ვუსურვებ, მაგალითად ჯერემი რენერი, ტომ ჰარდი, ძალიან კარგები არიან, ნიჭიერები...
გ.ს.: შინაგანი მეტოქეობა გაქვს, მაგალითად, ზიხარ და გგონია, რომ ეს გოგო მივიდა მასთან. ოჰ, 5 გოგო მიუახლოვდა ლეოს, მაგრამ მხოლოდ ორი მომიახლოვდა? იწყებ ეჭვი საკუთარ ღირსებაში?
დ.ბ.: არა, მიხარია, რომ 5 ქალი მოდის მასთან და მხოლოდ ორი მოდის ჩემთან!
გს: მართლა?
დ.ბ.: გულწრფელად გეტყვით, როცა ბევრი ქალი მოდის თქვენთან, როგორც ჩანს, ყველა თქვენი ოცნება ახდა, სინამდვილეში, ეს შეიძლება იყოს ძალიან გამაღიზიანებელი, რადგან ზოგჯერ უბრალოდ გინდა ლაპარაკი და ყოველ ჯერზე შემობრუნდნენ, ისინი ცდილობენ ჩაერთონ საუბარში. ხან მიკვირს, კაცები, რა თქმა უნდა, ხანდახან ღორები არიან, მაგრამ ქალები რისი უფლებას აძლევენ თავს, საშინლად აყენებენ ერთმანეთს შეურაცხყოფას და ეს ყველაფერი...

გ.ს.: როცა სადმე ერთად მიდიხართ, ვინც ყველაფერს იხდის, ეს არის ლეო, რადგან ის არის პასუხისმგებელი, არა, ვინ გადაიხადა ყველაფერი მაიამიში იმ ღამით?
დბ: არა, იმ ღამეს არცერთმა ჩვენგანმა არ გადაიხადა!
GS-R ( ერთად): ყველაფერი უფასო იყო?
DB: ჩვენ ყველანი ვიყავით რაღაც ღონისძიებაზე და ყველაფერი დაფინანსებული იყო...
GS: ღია ბარი - ღია ბარი?
JB: დიახ, უფასო კოლა-კოლა მთელი ღამე ჩემთვის!
გ.ს: ამ გოგოს ხვდები, ვერაფერს გააკეთებ!
დბ: დიახ, გამიჭირდა!
გ.ს.: მელი უნდა გადაეხადა ყველაფრისთვის!
რ: მაგრამ გადასახდელი არაფერი იყო!!!
გ.ს.: თუნდაც სადილისთვის? მას ყველაფრის გადახდა მოუწია! ის არის, ვისაც სურს ყველას ასიამოვნოს, თქვენ არ გჭირდებათ ეს პრობლემები!

გ.ს.: ეს ცხოვრებაა, ეს ცხოვრებაა!
დ.ბ.: რას გულისხმობ, ვისი?
გ.ს.: შენი, რა თქმა უნდა!
დ.ბ.: დასალევი არაფერი გაქვს, წყალი თუ რამე?
GS: ახლა მე მოგიტან წყალს!
რ: იცით, მე აქ ვზივარ და ვფიქრობ, რომ მისი ცხოვრება ბაკალავრის პროგრამითაა!
გ.ს.: დიახ, შენ ნამდვილად ბაკალავრიატი ხარ, წარმოუდგენელია, თითქოს 40 გოგონა ეჯიბრება ამ ბიჭს!
დბ: ალბათ უნდა ჩავწერო, სასაცილოდ ჟღერს!
გ.ს.: მთელი დღე შემეძლო შენთან საუბარი! ასეთი ცხოვრება გაქვს, სულ 1,5 საათი ვისაუბრეთ.
დბ: არ შეიძლება!
გ.ს.: დიახ, დიახ, 9:24 საათია და დავიწყეთ 8-ზე.
DB: OMG!
გ.ს.: შენს სახლში წავიდეთ და ქუდები ვცადოთ! მოდი, მე და შენ, ორი კაცი!
რ: მას არ სურს შენთან ერთად ქუდები მოსინჯოს!
გ.ს.: დიახ, დიახ... დიახ, რა თქმა უნდა, მშვენიერია, როცა ურთიერთობა მშვენიერია, მითუმეტეს დასაწყისში, ახლახან გაიცანით გოგონა, დილის 7 საათზე ქუდებს ცდილობთ! შემდეგ კი დგება დრო, როცა ყველაფერი არასწორედ მიდის და შენ იწყებ ფიქრს: აბა, როგორ ვცადე მასთან ქუდები დილის შვიდამდე!
DB: დიახ, დიახ
გ.ს.: იმედი ვიქონიოთ, რომ ეს არ მოხდება!
დბ: მეც ასე ვიმედოვნებ, მაგრამ ჩვენ უკვე გვქონდა შემთხვევები!
GS: უკვე? Ღმერთო ჩემო!
დბ: ცხელ ხასიათზეა, ძალიან ჭკვიანია, ძალიან ამაყი...
გ.ს.: აბა, გესმის, რომ გოგო, რომელიც მას ჰგავს, მოვა შენთან და გეტყვის, რომ არ მინდა შენთან დროის დაკარგვა! ჩვენ ვმეგობრობთ მთელი წელი, ახლა მინდა გავთხოვდე! რატომ უნდა ვიჯდე და დაგელოდო... და ეს იქნება ყველაზე რთული...
JB: კარგი, 10 თვე გავიდა და მას ჯერ არ უსაუბრია!
გ.ს.: კარგი, ის 25 წლისაა, მაგრამ ალბათ ჯერ არ სურს გათხოვება!
დბ: დიახ.
გს: შენ იცი რასაც აკეთებ! სისულელე! თქვენ წყვეტთ მთელს...
რ: დიახ, ის უკვე ისწავლა!
გ.ს: ალბათ კლუნის ეწვია და იქ ისწავლა! კლუნი მწვრთნელია! ჩვენ შეგვიძლია ვისაუბროთ მთელი დღე! ფილმი! ამ ფილმს აუცილებლად ვუყურებ!
DB :( იცინის)
რ: მეც მოუთმენლად ველოდები ამ ფილმს!
დ.ბ.: დიახ, ფილმი ფანტასტიკური გამოვიდა, თითქმის 100% დადებითი შეფასებები გვაქვს...
გ.ს.: და რამდენს მიიღებთ გაქირავების შემდეგ?
დბ: არ გეტყვი!
გ.ს.: თქვენ, რა თქმა უნდა, როლისთვის თანხა მიიღეთ და ჩვეულებრივ რამდენს იღებთ ხელფასს?
დბ: არ გეტყვით!
გ.ს.: რას გულისხმობ, არ იტყვი?
დბ: არ მჯერა, რამდენს გეუბნები აქ და კინაღამ გითხარი! და ეს არის რადიო!!!
გ.ს.: დიახ, მაგრამ კვოტა ყველაფერია, არა?
დ.ბ.: ალბათ არც ისე ბევრი, როგორც შენ ფიქრობ!
GS: 2 მილიონი რამე?
დბ: არა, მეტი...
გ.ს.: ჰოდა, ასე მეგონა!
რ: თქვენ მას შეურაცხყოფთ!!!
გ.ს.: არ ვიცი, 5 მილიონი?
დბ: მე არ ვამბობ...
GS: მე ვიფიქრებდი, რომ ჯერარდ ბატლერისთვის - მინიმუმ 5 მილიონი თითო ფილმზე!
დბ: შესაძლოა...
გს: ცუდი არაა...
DB: აჰა, საკომისიოს და გადასახადების შემდეგ….
გ.ს.: რამდენი სახლი გაქვთ?
DB: სინამდვილეში 4, მაგრამ ...
გს: ხედავ!!!
დ.ბ.: 2 პატარა სახლი და ასევე მიწა, რომელზეც ჩემი მშობლების სახლია აშენებული, ასევე ჩემია! მათ სახლი აქვთ, მე კი მიწა, ასე რომ ნებისმიერ დროს შემიძლია გამოვაგდო ისინი იქიდან!
აუ დღეს დედაჩემის დაბადების დღეა 70 წლისაა!!!
GS: გილოცავ დაბადების დღეს, დედა!
JB: ის ახლა ფლორიდაშია!
GS: Boca Beach Club?
დ.ბ.: არა, ის ყოველწლიურად მიდის ჩემს მამინაცვალთან ერთად. ჩვეულებრივად დადიან 2 თვე, თითქმის 6-7 წელი, დადიან სოფლებში, 65 წელს გადაცილებული ყველა იქ არის, სხვადასხვა კლუბები გასართობად, აქვთ აერობიკა, გოლფი და ბევრი სხვა...
რ: რატომ უნდათ უფროსებს ეს ყველაფერი?
დ.ბ.: რაღაცის გაკეთება უნდათ!
გ.ს.: მაგრამ მე უბრალოდ მინდა დავიძინო და არ ავდგე საწოლიდან და ვჭამო, ეს არის ის, რაც მინდა გავაკეთო...
დ.ბ.: და იცი რა გააკეთეს, წავიდნენ კაიკირებით და მე მივიღე ტექსტი: მე და ქეთი ( კეტი ბატლერის დეიდა) კაიკიკით წავიდეთ, 5 მილი. მე არ ვუპასუხე, მაგრამ ვიფიქრე, 5 მილი, ეს სიგიჟეა და მეორე დღეს, გრძელი ელ.წერილი მივიღეთ, ისინი კინაღამ დაიხრჩო. გადატრიალდნენ და მამიდას პანიკური შეტევა დაემართა, კაიაკს წყალი მიჰქონდა, თოკს ეჭირათ, დედაჩემმა დაიყვირა: ქეთი, რამე გააკეთე და 5 წუთში პანიკაში იყო...
გს:სოფლები დახოცენ მშობლებს!!! და შენი დეიდა!
დ.ბ.: ჩავიდნენ მდინარეზე, თქვენ წარმოიდგინეთ.
GS-DB: გიჟი!!!
ვიღაც: მე ვნახე ვიდეო CBSNews-ზე ამ ადგილის შესახებ, და ყველას აქვს გოლფის ურიკა, და ისინი აწყობენ ყველაფერს, ისინი გამორჩეულად გამოიყურებიან...
GS: და ამას ჰქვია საუკუნის სოფლები?
ვინმეს<ДБ: Нет, они называются The Villages, и сейчас они перестали арендовать дома на 2 месяца, минимум теперь 3, и моя мама, которая терпеть не может быть там дольше 2-х месяцев, говорит: если я плачУ за 3 месяца, то я останусь на 3! Я ей говорю: я плачу, а она говорит, нет, это из-за принципов, раз платим за 3, значит, останемся на 3!
გ.ს.: ასე რომ, ის ახლა თავს იტანჯება, მშვენივრად! აბა, ესე იგი, ყველაფერზე ილაპარაკე, ლამაზ შეყვარებულზე, რეაბილიტაციაზე, თუნდაც ბრენდისზე, გავიგეთ, რომ შეყვარებული 10-დან 11 ხარ!
დბ: დიახ...
გ.ს.: და ამის გამო მძულხარ!
რ: და ეს ყველაფერი პატარა, წვრილი პენისით!
გ.ს.: ბევრი ძალიან ორალური სექსი ქალებთან, ანუ!! 10-დან 11 ნიშნავს, რომ რაღაცას სწორად აკეთებ!
დბ: ენა არცთუ გრძელი, მაგრამ სქელია...
გ.ს.: ერთხელ 11 მივიღე ქალისგან, მაგრამ ეს იყო 11 100-დან, არ ვხუმრობ, ეს არის ერთადერთი 11, რაც ოდესმე მიმიღია...
R-GS: ეს იყო ყველაზე მაღალი ქულა თქვენს ცხოვრებაში!
GS: ჯერარდ ბატლერი კარგი ბიჭია, შესანიშნავი ბიჭი, მხიარული, მეგობრობს მელ გიბსონთან, ლეო დიკაპრიოსთან, ჯონა ჰილთან, ნახეთ რა ხდება! ყველანი ერთად არიან, სასმელები უფასოა, ქალები მაღიზიანებენ, შეუძლია განკურნოს და ხელით რომ შეგეხოს თავი დაგიწყდება...
დბ: არა მგონია, ეს ოდესმე მითქვამს თქვენს შოუში. ინდოეთიდან ჩამოსული, მას შემდეგ რაც თქვენში ამდენი ენერგია დაიღვარა, იცით, რა გიჟურად გამოიყურება? ძალიან უცნაურად დამეწყო, მეორე დღეს ჰავაიზე წავედი პრესტურის გამო და თავს ცუდად ვგრძნობდი, ექიმი მოვიდა და დამიწყო შემოწმება, პულსი და გული, რას ჰქვია გული მაჩვენებელი დარღვეულია?
რ: არითმია?
დ.ბ.: დიახ, ჩემი გულისცემა 170-მდე ავიდა, მთელი ამ ენერგიის გამო, მსგავსი არაფერი შემემთხვა, არც მანამდე და არც მის შემდეგ, და მომიწიათ ინექცია...
ექთანს ვუთხარი, რომ ასეთი პულსი არ მექნებოდა და მან მითხრა, ბლა ბლა, ინექცია გამიკეთა, სისუსტეც კი ვიგრძენი, ჯდომაც კი და ბევრი იტყვის, რომ ეს სისულელეა, მაგრამ ეს არასდროს მომხდარა. მე... ეს ამბავი არა ( რაღაც, მაგრამ რაღაც ისეთი, რაც ინდოეთის კარგ სურათს არ ასახავს).
GS: ოჰ არა, მე იქ არასდროს წავალ ( ინდოეთისკენ), იქ წყალში ბანაობენ, ტუალეტში მიდიან, წყალში კვდებიან და მერე იქ სვამენ... ეს წყალი დალიე?
დ.ბ.: დიახ, მოტოციკლით ვიარე ჰიმალაის მთებში, განგის გასწვრივ. და რომ ავედით, წყალი უფრო სუფთა იყო, უფრო ლამაზი, ვეფხვები მდინარის მეორე მხარეს, ერთი კაცი მოვიდა ჩემთან წყლის ბოთლით, შემომთავაზა... მე ვუთხარი, არ შემიძლია, მაგრამ მან თქვა. არა, არა, ეს წყალი კარგია, ინდური აქცენტი უნდა იყოს და დავლიე.

და იმ ღამეს მთაზე ავედით, კარავი გავშალეთ და ისე ცუდად ვიგრძენი თავი, მთელი ღამე დაბნეულმა გავატარე ღებინება, ვირზე მომიწია ჩასვლა, საიდანაც ჩამოვვარდი, მერე მანქანაში ჩამსვეს. , არც კი გეტყვით რა მოხდა მანქანაში, 1,5 დღე დამჭირდა სახლში მისვლას, ავად ვიყავი მთელი თვე...
რ: ოჰ, რა საშინელებაა...
GS: არასოდეს არ უნდა დალიოთ ეს ინდური წყალი!!!
დ.ბ.: კი, მაგრამ ჩვენ უკვე მთებში ვიყავით, რაც უფრო მაღლა ავდიოდით, გზის გასწვრივ ინდოეთის სოფლები დაგვხვდა და ისინი წყალში ტუალეტში მიდიან, მაგრამ...
გ.ს.: დიახ, წყალს ვერ დალევ.
დ.ბ.: კი, მაგრამ ჰიმალაებში ვიყავით... და ასევე ვცურავდით ვარანასში, სადაც დასები იწვის და მდინარე ანელებს, მაგრამ ისიც ძალიან ჭუჭყიანია, ეს იყო არაჩვეულებრივი გამოცდილება, შედი ვარანასში. ეტყობა ექსტაზი მიიღეთ, ეს იყო საუკეთესო დღე ჩემს ცხოვრებაში...
გს: მართლა?! ᲦᲛᲔᲠᲗᲝ ᲩᲔᲛᲝ! ჯობია ცოტა შეანელო ყველაფერი...
რ -> გ.ს.: შენ კი დამცინე, დამცინე, თავის კონტროლი უნდა!!
დ.ბ.: თეორიულად, ახლა რაღაცნაირად ვანელებ ყველაფერს...
გს: დიახ, ჯობია სახლში დარჩე! კარგი, კარგი, შეგვიძლია კიდევ ორი ​​საათი ვილაპარაკოთ, მხოლოდ იმის გასარკვევად, თუ რა მოხდა მანქანაში ინდოეთში.
რ: დიახ, ზუსტად!
გ.ს.: რა მოხდა, გონება დაკარგე და ქალები შემოგეყარნენ ( მეტი ვერ გავიგე). ვერც კი წარმომიდგენია! დიახ, მე უნდა გავატარო მეტი დრო შენთან, ლეოსთან და სხვებთან...
დბ: დიახ, უნდა, მე მომწონხარ, სუპერ ხარ...
გ.ს.: აბა, სულ ცოტა, მოვალ შენთან და ქუდებს ვცდი... შეხედე შენს ქუდების კოლექციას. Რა მოხდა?
დბ: ჯერარის წასვლის დროა...
გ.ს.: რა თქმა უნდა, მისი წასვლის დროა, ორი დღეა აქ არის... მოდი მაინც ავღნიშნოთ ფილმი, ჯერარდ ბატლერი ფილმში Olympus Has Fallen, სწორედ იქ შემოგვესხმიან ჩრდილოეთ კორეელები, ჩვენი პრეზიდენტი. , და ვინ გადაარჩენს მას... ჯერარდ ბატლერი! 22 მარტს კინოთეატრებში! და თქვენ შეგიძლიათ მიჰყვეთ ჯერარდს Twitter-ზე!
R: გჭირდებათ მეტი მიმდევარი?
GS: მას მეტი არ სჭირდება!
დ.ბ.: უნდა ვთქვა, რომ ძალიან ვამაყობ ამ ფილმით!
GS-R: ჩვენ მოუთმენლად ველით ამას!
დ.ბ.: თქვენ რეალურად შეესწროთ თავდასხმას, ყველამ, ვინც მას უყურა, თქვა, რომ როცა ამ ფილმს უყურებ, ის განსაცვიფრებელია, ფილმის ბოლომდე ამოსუნთქვა არ შემეძლო. მინდა უყუროთ ამ ფილმს.
გს: გადავხედავ...
DB: და მადლობა Machine Gun Preacher-ის მხარდაჭერისთვის, ეს იყო….
GS:-R: ძალიან მომეწონა ეს ფილმი! კარგი, დაუბრუნდი შენს სრულყოფილ ცხოვრებას, დაბრუნდი ლეოსთან, მე აქ ვიჯდები და ვუმასპინძლებ ამ სულელურ შოუს!
დბ: კარგი, მე აქ ვიყავი, ახლა მივდივარ კელი და მაიკლში, სადაც უკვე დავაგვიანე, შემდეგ კი პიერს მორგანში მივდივარ! ასე რომ, გიჟური დღეა!
GS: კარგი, გაიხარე! ზედმეტად ლამაზი ნუ იქნები და სანამ წახვალ ჩემს თავზე მომეფერე! იქნებ ჩემს სახეს რამე გაუკეთო!
რ: მიეცი მას კურთხევა...
GS: ჯერარდ ბატლერი მაძლევს თავის კურთხევას, თავზე მეხება და მისი სახე გადამივლის!!! და ის დამემსგავსება! Აქ! და აღარ იქნება ფილმები, აღარ იქნება 5 მილიონი ჰონორარი, ჯერარდ ბატლერ, მადლობა!
DB: გმადლობთ!

წაიკითხეთ სრული თარგმანი. 18+

5 აპრილი 2010, 09:39

ჯერარდი გახდა მარგარეტის (გვარად ჰანტონი) და ედვარდ ბატლერის მესამე შვილი (მას ჰყავს ძმა და და). როდესაც ის 6 თვის იყო, ოჯახი საცხოვრებლად გადავიდა მონრეალში, კანადა, სადაც მამამისმა რამდენჯერმე სცადა საკუთარი ბიზნესის დაწყება. თუმცა, მთელი მისი მცდელობა წარუმატებლად დასრულდა და ყველა წარუმატებლობაში მან ცოლ-შვილი დაადანაშაულა. მარგარეტმა ვერ გაუძლო და განქორწინება მოითხოვა. 1971 წელს ის შვილებთან ერთად დაბრუნდა შოტლანდიაში თავის მშობლიურ ქალაქ პეისლიში, სადაც მალევე დაქორწინდა. ჯერარდ ბატლერმა მთელი ბავშვობა პეისლიში გაატარა. ვინაიდან ისინი კინოთეატრიდან არც თუ ისე შორს ცხოვრობდნენ, ჟერარდს ძალიან უყვარდა დედასთან ერთად იქ წასვლა და ჯადოსნური სამყაროფილმმა ის მოხიბლა. ერთ დღეს მან მოახერხა დედამისის დაყოლიება, რომ რამდენიმე აუდიენციაზე წაეყვანა. გარკვეული პერიოდის შემდეგ, ჯერარდმა დაიწყო თამაში შოტლანდიის ახალგაზრდულ თეატრში და თორმეტი წლის ასაკში არ მიიღო. დიდი როლიქუჩის ბიჭი ოლივერი ამავე სახელწოდების წარმოებაში სამეფო თეატრიგლაზგო. მაგრამ მარგარეტმა არ მოიწონა შვილის გატაცება სცენაზე და სჯეროდა, რომ მას კარგი პროფესია უნდა მიეღო. თუმცა სცენაზე თამაშმა ხელი არ შეუშალა ჟერარდს კლასში საუკეთესო მოსწავლე ყოფილიყო. მაგრამ როდესაც გაჩნდა კითხვა სპეციალობის არჩევის შესახებ, ჟერარდი, რათა არ განაწყენებულიყო მშობლები, შევიდა გლაზგოს უნივერსიტეტის კოლეჯში სამართლის შესასწავლად. აქაც ერთ-ერთი საუკეთესო სტუდენტი აღმოჩნდა და სტუდენტური საბჭოს პრეზიდენტად აირჩიეს. სამართლის საზოგადოება . მაგრამ სკოლის დამთავრებისთანავე ის მიდის ლოს-ანჯელესში, რათა სცადოს ბედი სამსახიობო პროფესიაში. მაგრამ სწრაფი სამსახიობო კარიერის ოცნებები ოცნებებად დარჩა. ერთადერთი, რისი მიღწევაც მან მოახერხა წელიწადნახევარში ეკრანული ტესტების განმავლობაში, იყო ექსტრასტის როლი ფილმში "ბოდიგარდი". ამ დროს ის გაიგებს, რომ მამამისს კიბო აქვს და მიდის კანადაში. 14 წელი გავიდა მას შემდეგ რაც ჟერარმა ბოლოს ნახა მამა. ედვარდ ბატლერი შვილის მკლავებში კვდება და დაკრძალვის შემდეგ ჯერარდი შოტლანდიაში ბრუნდება. ის ედინბურგის ერთ-ერთ უმსხვილეს იურიდიულ ფირმას Morton Frazer-ს უერთდება ორწლიანი სტაჟირების გასავლელად. იქ გაიცნო ალან სტიუარტი, რომელიც მისი მეგობარი გახდა და მის ცხოვრებაში ძალიან მნიშვნელოვანი როლი ითამაშა. ჯერარდმა პროგრესი განიცადა თავის საქმეში, მაგრამ ვერასოდეს შეძლო მისი გემოვნების განვითარება. ცხრა ხუთამდე სამუშაო, რუტინა და უიმედობა ამძიმებდა მას. ალანის დახმარებით ორგანიზებულ როკ ჯგუფში Speed-ში მონაწილეობაც კი არ უშველა. გახანგრძლივებული დეპრესია დაიწყო და ჯერარდი გახდა ალკოჰოლზე დამოკიდებული [წყარო?]. მეგობრებმა ის ფაქტიურად არაერთხელ გამოიყვანეს მანქანების ბორბლებიდან და არაერთხელ დაინახეს, როგორ ურტყამდა თავი კედელს უმწეო გაბრაზებით. ხშირად იღვიძებდა სხეულზე მძიმე ჭრილობებით, სისხლჩაქცევებითა და ჭრილობებით, მაგრამ არ ახსოვდა, როგორ მიიღო ისინი. ერთ დღეს მან გაიღვიძა ცათამბჯენის სახურავზე მისი მეგობრის ალანის შეძახილისგან. ჯერარდს არ ახსოვდა, როგორ მოხვდა მწვერვალზე და მეგობრის მოსვლამ გადაარჩინა ბოლო საფეხურიდან სიცარიელეში. რაღაც მომენტში ის არაფრით დაინტერესდა, გარდა სასმელისა და სვამდა ყველასთან ერთად, ვინც მას შეეძლო. სასმელმა პრაქტიკულად გაანადგურა მისი ცხოვრება და კარიერა. სტაჟირების დასრულებამდე ერთი კვირით ადრე ჟერარდი სამსახურიდან გაათავისუფლეს. ედინბურგში, Fringe Festival-ის სცენაზე ჟერარდმა ნახა სპექტაკლი Trainspotting და ბოლოს მიხვდა, რომ არასწორი პროფესია აირჩია. სამსახურიდან გათავისუფლებიდან ორი დღის შემდეგ ის სამსახიობო ბედის საძიებლად ლონდონში გაემგზავრა. მაგრამ ლონდონშიც კი არავინ ჩქარობდა მისთვის კარების გაღებას. მას მოუწია რამდენიმე პროფესიის შეცვლა, მიმტანიდან დაწყებული სათამაშოების დემონსტრირებამდე, სანამ სამუშაოს იღებდა ლონდონის Marmaid Theatre-ში, მაგრამ მხოლოდ კასტინგის ასისტენტად შექსპირის პიესის კორიოლანუსის წარმოებაში. ამ სპექტაკლის რეჟისორი იყო სტივენ ბერკოფი, რომელსაც ბატლერი ერთ დღეს კაფეში აუდიციის მოთხოვნით მიუახლოვდა. მისი გამბედაობით აღფრთოვანებული ბერკოფი დათანხმდა და ამით ბატლერმა მიიღო პირველი პროფესიონალური სამსახიობო როლი. და გარკვეული პერიოდის შემდეგ, ის თამაშობს წამყვან როლს ირლანდიაში "Trainspotting"-ის წარმოებაში, რომელიც მანამდე აღფრთოვანებული იყო მაყურებლისგან. ფილმოგრაფია. "ქალბატონი ბრაუნი" ბრაუნ არჩი ბრაუნი 1997 „ხვალ არასოდეს კვდება“ ხვალ არასოდეს კვდება მეზღვაური 1997 „მუმია: ეგვიპტის პრინცი“ ზღაპარი მუმია ბურკის შესახებ 1998 წ. "Fast Food" Fast Food Jacko 1998 "პატარა თეთრი ტყუილი" პატარა თეთრი ტყუილები პიტერი 1998 წ.
"როგორ გავხდეთ როკ ვარსკვლავი: გზამკვლევი ახალგაზრდებისთვის" The Young Person's Guide to Becoming a Rock Star Marty Claymore 1998 "The Cherry Orchard" The Cherry Orchard Yasha 1999 "One More Kiss" Კიდევ ერთი Kiss Sam 1999 "Lucy Sullivan Is Getting Married" გას 1999 "Harrison's Flowers" Harrison's Flowers კრის კამაკი, ფოტოჟურნალისტი 2000 წ.
"დრაკულა 2000" დრაკულა 2000 წელი გრაფი დრაკულა 2000 წ.
"ატილა" ატილა ატილა 2001 წ
"საჰარის ბრილიანტი" საჰარას სამკაული კაპიტანი ჩარლზ ბელამი 2001 წელი "ქალისთვის შეუფერებელი სამუშაო" ტიმ ბოლტონი 2001 წ.
"ცეცხლის მეფობა" Reign of Fire Creedy 2002 წელი
"Shooters" Shooters ჯეკი უმცროსი 2002 "ჟიური" ჟიური ჯონი დონი 2002 "ლარა კროფტი Tomb Raider: The Cradle of Life" ლარა კროფტი Tomb Raider: The Cradle of Life ტერი შერიდანი 2003 "Trapped in Time" Timeline0 ანდრე 2 ოპერის ფანტომი" ოპერის ფანტომი ფანტომი 2004 "თავის ცხოვრების თამაში" ფრენკ ბორგი 2005 "ძვირფასო ფრენკი" ძვირფასო ფრენკი უცხო 2005 "ბეოვულფი და გრენდელი" ბეოვულფი და გრენდელ ბეოვულფი 2006 წ. "Ransom" Butterfly on a Wheel ნილ რენდალი 2007 "300 Spartans" 300 მეფე ლეონიდას I 2007 "P.S. მიყვარხარ" P.S. მე შენ მიყვარხარ ჯერი კენედი 2007 წელი "Nim's Island" Nim's Island ჯეკ რუსო, ალექს როვერი 2008 "Rock and Rolla" RocknRolla One-Two 2008 "Watchmen" Watchmen: Tales of the Black Freighter Sailor (ხმა) 2009 "The Ugly Truth" The Ugly Truth მაიკ ჩადვეი 2009 წ. "Gamer" Gamer Cable/ჯონ ტილმანი 2009 წ
„კანონმორჩილი მოქალაქე“ კანონმორჩილი მოქალაქე კლაიდ შელტონი 2009 „როგორ გავარჯიშოთ შენი დრაკონი“ როგორ მოვამზადოთ შენი დრაკონი Stoick the Vast (ხმა) 2010 „ბოუნტი მონადირე“ ბოუნტი მონადირე მაილო ბოიდი 2010 „დამწვრობა“ ბერნსი რობერტ ბერნსი „Cororiolanus 2010“ Tullus Aufidius 2010 "The Peter Farrelly/Charles Wessler Unknown Project" Chaun 2010 "The Untouchables: The Making of Capone" Untouchables: Capone Rising Jimmy Malone 2012 წ. პირადი ცხოვრება მრავალი წლის განმავლობაში ბატლერს ალკოჰოლი (ლუდიც კი) არ მიუღია პირში. უყვარს ყავა და კოკა-კოლა. ის ასევე არასოდეს დაბრუნებულა იურიდიულ კარიერას და ამბობს, რომ ახლაც არასდროს კითხულობს კონტრაქტებს, უბრალოდ ხელს აწერს. თუმცა, მისივე სიტყვებით, ეს ხელს არ უშლის მას იყოს "ჰოლივუდის მსახიობი, რომლის კონტრაქტი ითვალისწინებს გადაღების საათებს." მიუხედავად მისი ამჟამინდელი ჰიპერმოთხოვნისა, ჟერარდი პირად ცხოვრებაში მარტოსულია, თუმცა ჭორები სხვადასხვა ვარსკვლავებთან მისი რომანის შესახებ მუდმივად ჩნდება. ბატლერის ერთადერთი ოფიციალური შეყვარებული ჯერჯერობით მისი ყოფილი თანაშემწე ტონიაა; მათი რომანი ორი წელი გაგრძელდა.
ჯერარდი მილიონობით ჰონორარს იღებს და საერთოდ არ იტანჯება ვარსკვლავური ცხელება. გარდა ამისა, ის თავის თაყვანისმცემლებს საოცარი მზრუნველობითა და პატივისცემით ეპყრობა. ის ყოველთვის მზადაა ავტოგრაფის მისაცემად და ფოტოს სამახსოვროდ გადაღებაზე, თუნდაც იმ დღეს ფანი მეასე აღმოჩნდეს. 2008 წლის ოქტომბერში მან გახსნა Sheen ლოს ანჯელესში მარკ რონსონთან (პროდიუსერი ემი უაინჰაუსი) და ჯულიან კასაბლანკასთან (The Strobes-ის წამყვანი მომღერალი).

ჯერარდ ბატლერი - ცნობილი მსახიობიკინო შოტლანდიიდან. ჯერარდ ბატლერის ოჯახი, ბიოგრაფია, პირადი ცხოვრება და შვილები ჭორებისა და საინტერესო ფაქტების მრავალი მიზეზია, რომელთა ნახვა შეგიძლიათ ამ სტატიაში.

  • ნამდვილი სახელი: ჯერარდ ჯეიმს ბატლერი
  • დაბადების თარიღი: 13.11.1969წ
  • ზოდიაქოს ნიშანი: მორიელი
  • სიმაღლე: 188 სანტიმეტრი
  • წონა: 91 კგ
  • ფეხსაცმლის ზომა: 44 (ევრო)
  • თვალისა და თმის ფერი: ლურჯი, შავგვრემანი.

მიუხედავად იმისა, რომ მსახიობი შოტლანდიაში დაიბადა, როდესაც ის ექვსი თვის იყო, ჯერარდ ბატლერის ოჯახი საცხოვრებლად მონრეალში გადავიდა. ბიჭის მშობლებს იქ საკუთარი ბიზნესის მოწყობა სურდათ, მაგრამ მალევე განქორწინდნენ. პატარა ჯერარდი დედასთან დარჩა და ისინი მალევე დაბრუნდნენ სამშობლოში.

ვინაიდან მათი ოჯახი ადგილობრივ თეატრთან ახლოს ცხოვრობდა, მზარდი ბატლერი რეგულარულად სტუმრობდა მას და მონაწილეობდა ზოგიერთ სპექტაკლშიც კი. სკოლაშიც მონდომებული მოსწავლე იყო და კარგად სწავლობდა სხვადასხვა საგანში. ამის მიუხედავად, დედას არ ახარებდა შვილის ჰობი. როდესაც სწავლის შემდგომი ადგილის არჩევის დრო დადგა, ჟერარდი დათანხმდა ადვოკატად სწავლას, რათა არ განაწყენდეს მისი ოჯახი.

როგორც სკოლაში, უნივერსიტეტშიც ბატლერი იყო ერთ-ერთი საუკეთესო სტუდენტი და გახდა სტუდენტური სამართლის საზოგადოების ხელმძღვანელიც.

პირველი წარუმატებლობები

უნივერსიტეტის წარმატებით დამთავრების მიუხედავად, მან მაინც გადაწყვიტა ლოს-ანჯელესში წასულიყო, რათა მსახიობი გამხდარიყო. სამწუხაროდ, ჟერარდის ოცნებები არ იყო განზრახული. თავისი ცხოვრების წელიწადნახევარი რომ გაატარა მრავალ ეკრანულ ტესტზე, მან მხოლოდ ერთ როლს მიაღწია ფილმში "ბოდიგარდი".

კარიერული წარუმატებლობის სერია ახალგაზრდა კაცისთვის საშინელი ამბებით გაგრძელდა: მამამისს კიბო დაუდგინეს. იმ დროისთვის ჩვენს გმირს არ უნახავს საკუთარი მამა. დაკრძალვის შემდეგ წარუმატებელი მსახიობი შოტლანდიაში გაემგზავრა.

მიუხედავად იმისა, რომ იურიდიულმა კარიერამ და ცხრა-ხუთამდე სამუშაომ მას დიდი სიამოვნება არ მოუტანა, ის შეუერთდა დიდ ფირმას და მოკავშირე იპოვა ალან სტიუარტში. მათ ერთად ბევრი რამ გაიარეს და ალანი ცდილობდა ბატლერის გადარჩენას სასოწარკვეთისაგან მუშაობის შემდეგ. მათ შექმნეს როკ ჯგუფი სახელწოდებით "Speed", მაგრამ ამან ჟერარდი დიდად არ გაამხიარულა.

სასოწარკვეთილება გაიზარდა და მსახიობს ალკოჰოლთან პრობლემები შეექმნა. მისმა მეგობრებმა სიტყვასიტყვით არაერთხელ გადაარჩინეს სიცოცხლე, გამოიყვანეს იგი საშიში სიტუაციები. ალკოჰოლმა მას ყველაფერი ჩაანაცვლა, ამიტომ იურიდიულ ფირმაში სტაჟირების დასრულებამდე ერთი კვირით ადრე ჩვენი გმირი სამსახურიდან გაათავისუფლეს.

პირველი ნაბიჯები სამსახიობო კარიერისკენ

მამაკაცი საბოლოოდ მიხვდა, რომ ის შეიქმნა სამსახიობო კარიერა, როცა ჩემი თვალით ვნახე სპექტაკლი "Trainspotting". მან სპექტაკლი ნახა ედინბურგში და რამდენიმე დღის შემდეგ ჩავიდა ლონდონში, რათა კვლავ ეცადა თავისი ბედი გამხდარიყო პროფესიონალი მსახიობი. სანამ მას შეამჩნევდნენ, მან ბევრი გზა უნდა ეცადა საარსებო წყაროს: მიმტანი, გამყიდველი, ჩვეულებრივი თეატრის თანაშემწე. თუმცა, გარკვეული პერიოდის შემდეგ, მისი გამბედაობისა და თუნდაც გარკვეული ქედმაღლობის გარეშე, ბატლერი შენიშნეს და მიიწვიეს აუდიციაზე. მან მოახერხა გამხდარიყო ცენტრალური მსახიობი ირლანდიაში Trainspotting-ის წარმოებაში, თუმცა მანამდე მას მხოლოდ აღტაცება შეეძლო.

ჯერარდ ბატლერის დებიუტი კარიერაში ფილმის "მისის უდიდებულესობა მისის ბრაუნის" პრემიერით აღინიშნა. ამის შემდეგ, მან დაიწყო რეგულარულად მიწვევა როლებზე და ის გამოჩნდა ისეთ ფილმებში, როგორიცაა "ხვალ არასოდეს კვდება", "ჰარისონის გადარჩენა", "ისრები", "ატილა დამპყრობელი", "მუმია: ეგვიპტის პრინცი", " დრაკულა 2000” და მრავალი სხვა.

რა თქმა უნდა, ამ ფილმებიდან ბევრი არ იყო ძალიან წარმატებული, მაგრამ ის უკვე შენიშნეს და გაიხსენეს. მნიშვნელოვანი ეტაპიმსახიობისთვის იყო გადაღებები 2006 წლის ფილმში "300 სპარტანელი", სადაც მან არ ითამაშა ბოლო როლი. ამის შემდეგ მოჰყვა კიდევ რამდენიმე სერიოზული ნამუშევარი, რისი წყალობითაც ჯერარდ ბატლერმა პოპულარობა მოიპოვა.

ქარიშხლიანი რომანები

ჟერარის პირადი ცხოვრება საიდუმლოებით არის მოცული და, რა თქმა უნდა, პაპარაცები მას ხშირად იჭერდნენ ახალი ვნებებით. გავრცელდა ჭორები, რომ ის 2007 წელს შეხვდა როსარიო დოუსონს. ჯერარდ ბატლერი და მისი შეყვარებული ერთად გამოჩნდნენ სოციალურ ღონისძიებებზე, მაგრამ არ არის გარკვეული, რომ ისინი ურთიერთობაში იყვნენ.

დოუსონის შემდეგ ამ ნიჭიერი კაცის პირადი ცხოვრება შანა მოაკლერს დაუკავშირდა. ეს მოხდა 2008 წელს, მაგრამ ჯერარდ ბატლერმა არ დაადასტურა ეს ჭორები მისი პირადი ცხოვრების შესახებ ინტერვიუში.

2010 წელს ბატლერს ჰქონდა რომანი ჯენიფერ ენისტონთან. მიუხედავად იმისა, რომ მათ ურთიერთობა დამალეს, მალევე გაირკვა. ვინაიდან ისინი რამდენჯერმე ნახეს ძალიან ცხარე მომენტები, აზრი არ ჰქონდა ამ ურთიერთობის უარყოფას.

ამას მოჰყვა მთელი რიგი ურთიერთობები ჯერარდ ბატლერის პირად ცხოვრებაში: რომანი ბეატრიზ კოელიოსთან 2010 წელს, იმავე წელს ლორი კოლევასთან, შემდეგ მარტინა რაჯიჩთან და ბრენდი გლანვილთან 2012 წელს. ამით დასრულდა მსახიობის მოკლევადიანი რომანი.

2013 წელს ბატლერმა გაიცნო მოდელი მადალინა ჯენეა. ინტერვიუში მან თქვა, რომ ისინი ერთად იყვნენ ფილმზე Olympus Has Fallen მუშაობისას.

ჯერარდი და მადალინა გენეა დღემდე ხვდებიან. დედას გულწრფელად უნდა შვილიშვილები და მას ძალიან მოსწონს ჟერარის წარუმატებელი ცოლი. მსახიობის დედა, მარგარეტი, დიდი ხანია ელოდება იმ მომენტს, როდესაც ის თავის შეყვარებულს ქორწინებას შესთავაზებს. მამაკაცმა უკვე ოფიციალურად გააცნო დედა შეყვარებულს საშობაოდ.

იმისდა მიუხედავად, რომ 2016 წელს ჯერარდ ბატლერის პირადი ცხოვრება გარშემორტყმული იყო ყველანაირი ვარაუდით იმის შესახებ, დაშორდა თუ არა იგი მადალინას, ბოლო ამბებიბატლერის პირადი ცხოვრება გვიჩვენებს, რომ წყვილი ბედნიერად ისვენებდა რომში. იღებდნენ სურათებს, ჩაეხუტნენ და რომანტიულად დადიოდნენ ქალაქში.

Ამგვარად საინტერესო ცხოვრებაშესაშურ ცნობილ საქმროსთან ერთად! ვინ იცის - ალბათ მალე ეს ნიჭიერი მამაკაცი საბოლოოდ დაემშვიდობა ბაკალავრიატის ცხოვრების ნარჩენებს.

2 312

სწავლობდა იურისტად და გახდა მსახიობი. მან კარიერა 25 წლის ასაკში დაიწყო, 43 წლის ასაკში კი ჯერ არ არის დაქორწინებული - და თავადაც უკვირს ეს. ინტერვიუ ჯერარდ ბატლერთან, რომლისთვისაც "გვიან" ცნება არ არსებობს და რომელიც ბედნიერებას მხოლოდ აწმყოში ხედავს.

მისი თანაშემწე არის ტკბილი, ფრთხილი გარეგნობის შუახნის ქალი. სწორედ ის აღებს ლონდონის სასტუმრო ოთახის კარს, სადაც ჩვენი ინტერვიუა დაგეგმილი. ცნობილი ადამიანების გავრცელებული პრაქტიკაა ხუთვარსკვლავიან სასტუმროში მდიდრული ლუქსის დაქირავება ჟურნალისტებთან შეხვედრისთვის და ყველა საუბარი ოფიციალურად მიმდინარეობს, თუნდაც გარკვეულწილად ფორმალურად, აუცილებელი აგენტის პირობით, რომ არ დაუსვას ვარსკვლავს „კითხვები“. პირადი" ეს ნიშნავს, რომ ცოლების, საყვარლების ან, ღმერთმა ქნას, შვილებზე კითხვა დაუშვებელია კომპლექტიდან გაძევების ტკივილებით. მე კი მიკვირს, რომ ბატლერის თანაშემწე ასეთ შემთხვევებში ტრადიციულ, მოუქნელი ტონით არაფერს მეუბნება. განვმარტავ კიდეც: თუ რამეს ვიკითხავ... ასე ვთქვათ... კინოზე ნამდვილად არა. ის მხრებს იჩეჩავს: „იკითხე რაც გინდა, ჯერი არავის არაფერს არ მალავს“. არავისგან არაფერი?! უბრალოდ ასე არ ხდება: ალბათ ვარსკვლავების მთავარი საზრუნავი გამაღიზიანებელი ჟურნალისტებისგან რაღაცის დამალვაა...

მაგრამ როდესაც "ჯერი" გამოდის მეზობელი ოთახიდან, მესმის, რა იდგა ასისტენტის რეაქციის უკან. ჯერარდ ბატლერი საერთოდ არ ტოვებს სულის გახსნის შთაბეჭდილებას. მაგრამ ის განსაკუთრებული ძალის მქონე ადამიანის შთაბეჭდილებას ტოვებს. სიმაღლე მინიმუმ 190 სმ, მკაფიო სახის ნაკვთები, ღია სახეღია, გამჭვირვალე რუხი-მწვანე თვალები. ანტიკური - ტყუილად არ აირჩიეს ის მეფე ლეონიდასის როლის შესასრულებლად ზაკ სნაიდერის "300 სპარტანელში". მისი მოძრაობების გადამწყვეტი - ბუნებრივია, ის იყო დამპყრობელი ატილა ამავე სახელწოდების სატელევიზიო სერიალში. გულწრფელი გულწრფელობა თანამოსაუბრის მიმართ - და კიდევ ვის შეეძლო ყველაზე გამჭოლი, ყველაზე შეხება? როგორც ჩანს, უპიროვნო დიზაინერების კომპლექტი ანათებს, როდესაც ის გამოჩნდება თბილი შუქი. ჯერარდ ბატლერის გვერდით თავს კომფორტულად და დაცულად გრძნობ. ახლა კი არასოდეს დავეთანხმები, როცა მას "სექს-სიმბოლოს" უწოდებენ. თუ ის რაიმეს სიმბოლოა, ეს არის ნამდვილი მამაკაცურობა. სწორედ ამაშია საქმე. სწორედ ამაზე ვსაუბრობთ.

თარიღები

  • 1969 დაიბადა პეისლიში, შოტლანდია, ედვარდ და მარგარეტ ბატლერების ვაჟი.
  • 1991 წელს დაამთავრა გლაზგოს უნივერსიტეტის იურიდიული ფაკულტეტი.
  • 1996 დებიუტი სტივენ ბერკოფის სპექტაკლში Coriolanus (ქალთევზის თეატრი, ლონდონი).
  • 1997 ფილმის დებიუტი – ჯონ მედენის „ქალბატონი ბრაუნი“.
  • 2007 ზაკ სნაიდერის "300".
  • 2007 წელი „პ. S. მე შენ მიყვარხარ რიჩარდ ლაგრავენეზის მიერ.
  • 2010 წელი ენდი ტენანტის "The Bounty Hunter".
  • 2011 წლის ვარსკვლავები ეგზოტიკურ კინოპროექტში Movie 43, რომელიც შედგება 25 მინი მოთხრობისგან, რომელთა რეჟისორია 12 რეჟისორი და დასაქმებულია 25 მსოფლიოში ცნობილი ვარსკვლავი.

ჯერარდ ბატლერი "ტყვიამფრქვევის მქადაგებლის" პრემიერაზე ლოს ანჯელესში, 2011 წელი.

ფსიქოლოგია:სათაური, რომელიც შენმა ახალმა ფილმმა მიიღო რუსულ სალაროებში - "კაცი დიდი მოთხოვნით" - როგორც ჩანს, შეესაბამება თქვენს იმიჯს კინოში და ფილმში. საზოგადოებრივი ცნობიერება. ხაზგასმულია მამაკაცურობა, მამაკაცურობა - რამდენად შეესაბამება ეს „სავაჭრო ნიშანი“ რეალურ შენს?

ჯერარდ ბატლერი:

სავაჭრო ნიშნების საიდუმლოებები არ არის გამჟღავნებული! მაგრამ თუ სერიოზულად გეკითხებით... პასუხი მაინც არასერიოზულად ჟღერს. ფაქტია, რომ აქ, შოტლანდიაში, მე სრულიად ჩვეულებრივი ადამიანი ვარ, აბსოლუტურად საშუალო შოტლანდიელი. ამიტომ მე თვითონაც გაოგნებული დავრჩი, რომ ამერიკაში სწორედ ამ, ვითომდა ჩემთვის დამახასიათებელ მამაკაცურობაში ადამიანები ხედავენ თავისებურებას და... უცნაურ, მაგრამ განსაკუთრებულ მიმზიდველობას. ისე, ფილმი მას ჩემში იყენებს. მეტიც, სიტყვა „ექსპლუატაციას“ არანაირ უარყოფით მნიშვნელობას არ ვანიჭებ. არ მინდა ცინიკოსად ჟღერდეს, მაგრამ ჩვენ ყველანი შევდივართ სასიცოცხლო ბაზარზე ჩვენი პროდუქტით. და ისეთი უხეში ჭეშმარიტებაა ცხოვრებისეული, რომ პროდუქტი, რომლის შეთავაზებაც თავდაპირველად შემეძლო, იყო, დიახ, მამაკაცურობა, დახრილი ასოებით ხაზგასმული ზოგად „ფილმის ტექსტში“. მაგრამ ეს მოხდა თავისთავად, ჩემი შეგნებული მონაწილეობის გარეშე. მე მიჩვეული ვარ საკუთარი თავის განსხვავებულ გრძნობას. სახლში, გლაზგოში, უბრალოდ "მამაკაცი" ვიყავი.

მაგრამ ნიშნავს თუ არა თქვენთვის "მამაკაცურობის" კონცეფცია?

ჯ.ბ.:

შესაძლოა, სუსტი ამბივალენტობის, ერთმნიშვნელოვნების არარსებობა. ანუ პატიოსნება ცხოვრებასთან, სხვებთან. ალბათ, ჩემი შოტლანდიური მხარე საუბრობს - ორივე ფეხი მყარად გვაქვს მიწაზე. როცა ვიცინით, მართლა ვიცინით. მწუხარებაში ჩვენ შეგვიძლია ვიტიროთ, რადგან ჩვენ ნამდვილად განვიცდით მწუხარებას. ყოველთვის დაამყარეთ თვალის კონტაქტი. გადაწყვეტილებას მხოლოდ ერთხელ ვიღებთ. უკანდახედვა არ გვაქვს. წიაღშიც ქვები. გამოდის, რომ ეს არის ერთგვარი მამაკაცურობა, რომელიც ქალებისთვისაც შეიძლება დამახასიათებელი იყოს. უფრო მეტიც: მამაკაცურობა განსაკუთრებით ქალებს ახასიათებთ. და ამ თვალსაზრისით მე ვარ დარწმუნებული ფემინისტი.

ზუსტად რა გაგებით?

ჯ.ბ.:

მე ვერ ვხედავ განსხვავებას ადამიანებს შორის სქესის მიხედვით. ჩემთვის არ არსებობს ქალისა და მამაკაცის როლები საზოგადოებაში. უფრო მეტიც, თანამედროვე სამყაროში სქესი სულ უფრო მეტად ხდება თავისუფალი არჩევანის საგანი. მე საერთოდ არ მჯერა: კაცი მონადირე და მფარველია, ქალი სუსტია და აუცილებლად უნდა იყოს დაჯილდოებული დედობრივი ინსტინქტით.

„არ მინდა ცინიკოსად გამოვიჩინო თავი, მაგრამ ჩვენ ყველანი შევდივართ ცხოვრების ბაზარზე ჩვენი პროდუქტით“

ანუ მცველი არ ხარ?

ჯ.ბ.:

მე ნამდვილად მცველი ვარ. ოღონდ არა იმიტომ რომ კაცი ვარ. მე მცველი ვარ მხოლოდ იმიტომ, რომ ბევრზე ძლიერი ვარ.

მაგრამ თქვენ არ გრცხვენიათ თქვენი სისუსტეების - ახლახან წახვედით ნარკომანიის კლინიკაში და შემდეგ დეტალურად ისაუბრეთ.

ჯ.ბ.:

დარწმუნებული ვარ, რომ არ გრცხვენია შენი სისუსტეებისა და პრობლემების არ დამალვა სიძლიერის ნიშანია. Რაც არი ეგ არი. და დასამალი არაფერია. ორი ტრავმის შემდეგ ნამდვილად აღმოვჩნდი ტკივილგამაყუჩებლებზე დამოკიდებული: ერთი ძველი, "300"-ის გადასაღებ მოედანზე მიღებული, მეორე ახალი, "ტალღის მხედრები"-ს გადაღებებზე კლდეზე მოხვდა, იქ სერფერი ვიყავი. ისე, ძველი შოტლანდიური სიყვარული ძველი შოტლანდიური ვისკის მიმართ არც ხუმრობაა. მაგრამ თუ გადაწყვეტთ მტკივნეულ დამოკიდებულებას ებრძოლოთ, მაშინ საკუთარ თავს უთხარით, რომ დამოკიდებული ხართ. და ზოგჯერ რაღაცის საჯაროდ აღიარება ერთადერთი გზაა, რომ აიძულო საკუთარი თავი ამის აღიარება.

შენ თქვი, რომ შეიძლება იტირო. და რატომღაც მიჭირს შენი წარმოდგენა ცრემლებში.

ჯ.ბ.:

და ამაოდ. ხანდახან მეჩვენება, რომ ექსტრემებისგან შედგება: ან რკინა-ბეტონის კარკასი მაქვს და გამოვხატავ განუმეორებელ გამძლეობას ან ცხვრის სიჯიუტეს, მერე შოკოლადის ფილავით ვდნები, განსაკუთრებით ქალის მზერის ქვეშ...

მთავარ როლში

ჩვენს ეკრანებზე უახლოეს მომავალში გამოვა ორი ფილმი ჯერარდ ბატლერთან ერთად.

ჯერარდ ბატლერი ფილმში "Wavebreakers", 2012 წ

ჯერარდ ბატლერი და ჯესიკა ბილი ფილმში "კაცი ცხელ გაყიდვაში"

მშობლები დაშორდნენ, თქვენ გაიზარდეთ ე.წ მარტოხელა ოჯახიდედასთან ერთად...

ჯ.ბ.:

კი, წელიწადნახევრის ვიყავი, როცა დაშორდნენ. მამაჩემი, როგორც მოგვიანებით გავიგე, იყო საოცარი, უზომოდ მომხიბვლელი, მხიარული, გულუხვი და აბსოლუტურად უპასუხისმგებლო ადამიანი. ისევ ვნახე, როცა უკვე 16 წლის ვიყავი. სკოლიდან დავბრუნდი და დედამ მითხრა: მამა გელოდებათ რესტორანში, ჩვენი სახლიდან შორს. რესტორანში მივიდა და მამის იდენტიფიცირება მხოლოდ მის გვერდით დის – თან მაგიდასთან იჯდა. ერთადერთი, რისი თქმაც შემეძლო მაშინ იყო: "რატომ არ იყავი ჩვენთან მთელი ეს წლები?" მერე კი სამი საათი ვტიროდი... ყოველ შემთხვევაში, მერე ვიგრძენი, რომ ვიყავით... როგორ ვთქვა... ტკივილი ჩვენში იყო შემონახული. გამოუთქმელი, გამოუთქმელი ტკივილი და წყენა შეიძლება წლობით იჯდეს ჩვენში. და კარგია, თუ ისინი ოდესღაც ცრემლით წამოიჭრებიან. სიმწარე უარესია. სწორედ მაშინ მივედი ინსტინქტურ დასკვნამდე, რომ გრძნობებს უნდა მიეცეს გამჟღავნება. ეს უფრო ჯანსაღი და გულწრფელია. დიახ, დედაჩემიც ასეთია. ნამდვილი მებრძოლი. ხანდახან ხდება, მე ვამბობ: კარგი, დედა, ჯანდაბა. მაგრამ არა, ის არავის უშვებს და არ ეშინია პირდაპირი დაპირისპირების. ეს არის, რა თქმა უნდა, ხასიათი, მაგრამ ასევე სრულიად გაცნობიერებული პოზიცია - პატიოსნება სამყაროსთან ურთიერთობაში.

მისი აზრი შენთვის ბევრს ნიშნავს?

ჯ.ბ.:

და ის ყოველთვის ნიშნავდა და ნიშნავს. ყოველ შემთხვევაში, როცა სამარცხვინოდ გამომაგდეს უმაღლესი იურიდიული ფირმა, ის ერთადერთი ადამიანი იყო, ვისზეც არ ვიცოდი, როგორ მეთქვა. და არა იმიტომ, რომ მას ეშინოდა მისი დაგმობის. ფაქტია, რომ ეს იყო პოზიტიური პროგრამის მარცხი, როგორც ამას ფსიქოლოგიურ ბროშურებში წერენ. სკოლაში წარჩინებული სტუდენტი ვიყავი და გლაზგოს უნივერსიტეტის იურიდიული ფაკულტეტის სტიპენდია მივიღე. და ამავდროულად, ჩვენი ოჯახი ფაქტობრივად მუშათა კლასიდანაა და ჩემი იურიდიული ფაკულტეტზე ჩაბარება გახდა ისეთი, როგორიც არის „ვაიმე, ერთი ჩვენი უნივერსიტეტშია!“ ანუ ყოველთვის მინდოდა მსახიობობა, შოტლანდიაშიც კი ვთამაშობდი ახალგაზრდული თეატრიროგორც თინეიჯერი. მაგრამ როგორც ცხოვრების საქმე... შოტლანდიელი მსახიობი მაშინ ერთადერთი იყო მთელ მსოფლიოში - შონ კონერი... ერთი სიტყვით, გადავწყვიტე, მიმეღწია რეალურს. იგი პრაქტიკულად ბრწყინავდა უნივერსიტეტში, ფაკულტეტის იურიდიული საზოგადოების პრეზიდენტიც კი გახდა. უნივერსიტეტის დამთავრების შემდეგ კი, უნდა ვთქვა, სტაჟიორად დავიქირავე ედინბურგის სერიოზულ იურიდიულ ფირმაში დამკვიდრებული, მრავალსაუკუნოვანი რეპუტაციით. ითვლებოდა, რომ ორწლიან სტაჟირებას გავივლიდი, მისი შედეგებიდან გამომდინარე, ავიღებდი მუშაობის ლიცენზიას და იმავე ფირმაში მიმღებდნენ - ეს იყო ადვოკატის კარიერის რელსები. მაგრამ ჩემში რაღაც აწკაპუნა, შებრუნდა და... გატყდა. 24 წლის ვიყავი, წარმატებამ თავი დამაბრუნა, წვეულებები დაიწყო საუზმამდე, რამდენჯერმე დამაპატიმრეს „ხულიგნობისთვის“ – მიყვარდა ჩხუბი... საერთოდ, ადვოკატის კვალიფიკაციამდე ერთი კვირით ადრე, ჯოჯოხეთში გამიშვეს. და დამსახურებულად. მე, რა თქმა უნდა, განვიცადე შოკი - მანამდე პერმანენტული გამარჯვებული ვიყავი. გარდა ამისა, ედინბურგის ფესტივალი იმართებოდა და მე ვიყავი სპექტაკლზე Trainspotting, რომელიც დაფუძნებულია ირვინ უელსის რომანზე, რომელიც მოგვიანებით გახდა დენი ბოილის ფილმი Trainspotting. ბიჭი, რომელიც მთავარ როლს ასრულებდა, უბრალოდ ფენომენი იყო. ის ისე თავისუფლად მოძრაობდა, ისე ადვილად ჩავარდა ისტერიკაში, ასე ოსტატურად ასახავდა ხარვეზებს... მე კი მძაფრად, გამჭოლი, მტკივნეულად ვგრძნობდი, რომ შემეძლო სწორედ იქ ვყოფილიყავი სცენაზე. მაგრამ ყველაფერი დაკარგულია, 25 წლის ვარ, მსახიობი არ გავხდი და არც გავხდები და ადვოკატის სამსახურიდანაც კი გამათავისუფლეს... ვიცი, როგორია თავი დაკარგულად, უსაფუძვლოდ აგრესიულად გახდე.. და ამავდროულად, არაფერი შემაშინებდა იმაზე მეტად, ვიდრე შენს კოლაფსზე დედაშენთან ლაპარაკი იყო საჭირო! მეშინოდა მისი გაღიზიანების და მეშინოდა მისი იმედგაცრუების. და როცა ვთქვი, მივხვდი, რომ უარესი არ შეიძლებოდა და ახლა ყველაფრის გაკეთება შემეძლო. შემდეგ მან დედას უთხრა, რომ საბოლოოდ გადაწყვიტა მსახიობი გამხდარიყო და ედინბურგიდან ლონდონში გადავიდა საცხოვრებლად. და წარუმატებლობა რეალურად იღბლიანი აღმოჩნდა. მიუხედავად იმისა, რომ თავიდან ვმუშაობდი რესტორნების სამზარეულოებში, მიმტანად და სავაჭრო ცენტრებში ვაჩვენებდი, როგორ მუშაობს ელექტრო სათამაშოები. იმ დროს ჩემი პროფესია იყო ტელემარკეტინგი "მაღაზია დივანზე".

„გრძნობებს ყოველთვის უნდა მიეცეს გამოსავალი: ეს უფრო ჯანსაღი და პატიოსანია. სისასტიკე უარესია"

მაგრამ როგორი იყო დედაშენის რეაქცია?

ჯ.ბ.:

საკმაოდ დიდი ხნის განმავლობაში მეგონა, რომ ის მე მსაჯავდა, რომ მე ნამდვილად გავაცრუე იგი. მაგრამ დაახლოებით ორი თვის შემდეგ მივიღე წერილი: „თუ ბედნიერი ხარ, მე ვიამაყებ შენით“.

43 წლის ხარ - და ბევრს აინტერესებს, რატომ არ ხარ დაქორწინებული ან თუნდაც რაიმე სერიოზული ურთიერთობის გამო...

ჯ.ბ.:

მე უბრალოდ ნიჭი მაქვს – ჩემი საიდუმლოების შენახვის ნიჭი. იყო ურთიერთობა, რომელიც გაგრძელდა 5 წელი, 2 წელი და მათ შესახებ ვერავინ, არც ერთ ტაბლოიდს არ გაუგია. მაგრამ ისინი ერთმანეთს ეჯიბრებოდნენ ჯენიფერ ენისტონზე დასაწერად, ისინი ბევრად ნაკლებად არიან დამოკიდებულნი ასაკზე, ჰილარი სვონკზე და 50-მდე სხვა მსახიობზე, რომლებთანაც ვთამაშობდი, ან უბრალოდ ნაცნობებს, რომლებთანაც ოფიციალურ მიღებაზე ვესაუბრე - რომ უკვე ვნებიანი მქონდა. საქმე... მაგრამ იცი, დაახლოებით სამი წლის წინ, როცა ახალმა ნაცნობმა მკითხა, გათხოვილი ხარ თუ არა, მე კი ვუპასუხე, რომ არა, არ ვარ გათხოვილი, ის ჩვეულებრივ ამბობდა: კარგი, შენ ჯერ კიდევ ახალგაზრდა ხარ. ახლა კი შევამჩნიე, რომ ხალხი საკმაოდ გაკვირვებით რეაგირებს, მაგალითად - რატომ არის ეს? დიახ, მე თვითონ ახლა გაკვირვებით ვრეაგირებ ამ ფაქტზე.

და მაინც - თავს ბედნიერად გრძნობთ?

ჯ.ბ.:

ჩემი აზრით, ბედნიერებაა, თუ ჩვენ ვცხოვრობთ ახლა, აწმყოში, იმის გაგებით, რომ მხოლოდ ჩვენი აწმყოა რეალური... მე მინდა ვიცხოვრო ბედნიერების ნაკადში. შენი არსებობის რეალობის განცდის ბედნიერება. მეჩვენება, რომ ახლა საბოლოოდ შევწყვიტე ცხოვრება მხოლოდ სამუშაოსთვის. ჰარლისით გავდიოდი სამხრეთის შტატებში. ისწავლა სერფინგი. ჩემს ძმისშვილებთან ფეხბურთს ვთამაშობდი... მაგრამ ახლა ჩემს თავს ვუსმენ... ღმერთო, რა იდიოტი ვარ! ვიმოგზაურე, ვსწავლობდი, ვთამაშობდი... სად მივრბივარ?

სამი უცნაური ადგილი ეწვია

ლოს-ანჯელესის საოლქო ციხე, სადაც უნივერსიტეტის დამთავრების შემდეგ ამერიკაში ერთწლიანი მოგზაურობისას "მთვრალი" აღმოჩნდა და სადაც რვა იმავე ხულიგანთან ერთად აღმოჩნდა მიჯაჭვული.

ბეტი ფორდის ალკოჰოლისა და ნარკომანიის ცენტრი, სადაც ბატლერი აღიარებს, „ისინი ასტიმულირებენ იქიდან რაც შეიძლება მალე გაქცევის სურვილს - იქ ყველაფერი ასე საგულდაგულოდ არის დაპროექტებული, ესთეტიურად სასიამოვნო, ინტერიერი აღფრთოვანებას იწვევს, პეიზაჟები კი აღფრთოვანებას... და ამიტომ მსურს გამოჯანმრთელება. რაც შეიძლება სწრაფად და დაბრუნდით აქედან თოჯინების სამყარორეალურში“.

იოჰანესბურგის ღარიბი გარეუბნები (სამხრეთ აფრიკა), ეგრეთ წოდებული ქალაქები, სადაც ბატლერმა ითამაშა მარკ ფორსტერის ფილმში "ტყვიამფრქვევის მქადაგებელი", სადაც სახლებს ზოგჯერ მუყაოს ყუთებისგან აშენებენ და სადაც, მსახიობის თქმით, ცხოვრობენ, "ალბათ ყველაზე ღარიბი, მაგრამ უდავოდ ყველაზე ღია ხალხიმსოფლიოში".

ტექსტი: ვიქტორია ბელოპოლსკაია



მსგავსი სტატიები
 
კატეგორიები